Skraldespand i bilen
Fra : none

Dato : 02-09-05 13:01

Efter min kæreste er blevet gravid synes jeg at mængden af madrester i
bilen er øget til smertegrænsen. Nogen der kender til en eller anden
skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.
/R

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-05 13:38

none wrote:
> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Hun kan vel bruge www.rejseplanen.dk med mindre hun kan undlade
at svine i bilen.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Basil

Dato : 02-09-05 13:41

John Sahl wrote:

> Hun kan vel bruge www.rejseplanen.dk med mindre hun kan undlade
> at svine i bilen.

ROFL
Kai

Fra : John Sahl

Dato : 02-09-05 13:54

Basil wrote:

> ROFL

Ikke at det skulle være en opfordring til, at sige en momentant sindsyg
gravid kvinde imod

Fra : Henning

Dato : 02-09-05 13:44

On Fri, 02 Sep 2005 14:01:05 +0200, none <0@stud.ku.dk> wrote:

> [...]
>skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
>tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Jeg fandt dette link http://www.torean.dk/hjemme/tore-ved-trailer.jpg
- så er det bare at indrette med en blød lænestol

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : RpR

Dato : 02-09-05 13:48

> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Hvad med et bur til at anbringe grisen i?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Finn Guldmann

Dato : 02-09-05 14:29

none wrote:
> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

På visse stationer kan man købe en dims med holder til en skraldepose,
og et låg.

Problemet med den er at den er så lille at to tre dåser og den er fyldt op.

I mine øjne er den mere "smart" end praktisk. Men det kan da godt være
at det er løsningen for Jer.

Mine øvrige erfaringer på området kan du nok ikke bruge til så meget, da
jeg jo har lidt mere plads at gøre med i lastbilen end du har i en
personbil.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-05 14:53

"none" <0@stud.ku.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

gør som Olsen, åbn vinduet og smidt l*rtet ud når der ikke lige er nogen
bagved

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-09-05 18:59

> gør som Olsen, åbn vinduet og smidt l*rtet ud når der ikke lige er nogen
> bagved

Det eks. er også værd at eftergøre?.....NOT :(. Men jeg kan slet ikke
forestille mig årsagen til prob., uden det skulle være en dybere liggende
mental brist, el. protest i mod noget andet. Jeg har været turen i gennem
flere gange, og har aldrig oplevet det som ligner.

Fra : Klaus G.

Dato : 02-09-05 15:57

> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Køb en varevogn. Så render du i fætter BR og køber et oppusteligt
badebassin, som har en diameter på omkring 130cm. Dette bassin placere du
bagi bilen, og sætter så en stol midt i. Nu kan lillemor så æde løs af sine
syltede agurker, trøffelkugler, majs, kaffebønner, og hvad gravide kvinder
ellers finder på at spise :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 02-09-05 18:36

none wrote:
> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Væn dig til det. Når først barnet kommer går det HELT ALDELES galt med
madresterne. Her forleden fandt jeg f.eks. et flere måneder gammelt og
halvt spist æble under det ene sæde.

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-09-05 18:52

> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Hvad med en gang opdragelse ?

Lige meget hvor gravid min kone blev, så kunne hun da aldrig finde
på at efterlade affald i bilen

Hvad inde i huset ? - smider hun også pizza i hjørnerne og ymer i skufferne
?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-09-05 19:49

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> wrote in

> Hvad med en gang opdragelse ?

Jeg tænkte det, men vidste ikke om sandheden skulle frem

> Lige meget hvor gravid min kone blev, så kunne hun da aldrig finde
> på at efterlade affald i bilen
>
> Hvad inde i huset ? - smider hun også pizza i hjørnerne og ymer i
> skufferne ?

Ja jeg har også mine billeder af en konstant PMS-syg kvinde med stor mave
der ter sig som hun tror hun kan tillade sig..

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Brian

Dato : 02-09-05 21:24

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ja jeg har også mine billeder af en konstant PMS-syg kvinde med stor
> mave der ter sig som hun tror hun kan tillade sig..

PMS og graviditet hænger vist dårligt sammen...

Jeg tænker ellers det samme som dig, men måske ens syn på sagen ændrer sig,
den dag en kvinde render rundt med ens afkom.

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-09-05 21:29

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in

> PMS og graviditet hænger vist dårligt sammen...

Ja men syndromerne

> Jeg tænker ellers det samme som dig, men måske ens syn på sagen ændrer
> sig, den dag en kvinde render rundt med ens afkom.

Det er slet ikke umuligt, men jeg må nok sige det ikke bliver uden kamp og
hvis hun tror hun kan undskylde det med hormonerne så skal jeg give hende
hormoner skal jeg

Magter simpelthen ikke hysteriske kvindfolk... Så hellere en bil der
ikke vil starte, det kan man da forholde sig til!

Fra : Brian

Dato : 03-09-05 10:40

Martin Johansen [6000] wrote:

> Ja men syndromerne

Du vrøvler Martin - blev det lidt vådt igår ? Du må sgu aftale med din mor
at hun lige skal få dig væk fra PC'en, når du sidder og drikker sammen med
dine små kammerater...

Nå... men syndrom er noget helt andet, du mente sikkert symptomerne

> Det er slet ikke umuligt, men jeg må nok sige det ikke bliver uden
> kamp og hvis hun tror hun kan undskylde det med hormonerne så skal
> jeg give hende hormoner skal jeg

Nu er det jo hormoner der i første omgang har skabt balladen...

> Magter simpelthen ikke hysteriske kvindfolk... Så hellere en bil
> der ikke vil starte, det kan man da forholde sig til!

Nu har jeg næsten altid kørt Opel, så det med biler der ikke kan starte
kender jeg sgutte noget til. Hysteriske tøsebørn derimod - uha uha!

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-09-05 12:03

Brian skriver:

> Nu er det jo hormoner der i første omgang har skabt balladen...

Ja, mandlige...

Klaus
--
Sendt via sunsite.dk da news.sonofon.dk nu er nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen og er ikke set siden

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-09-05 19:59

> Du vrøvler Martin - blev det lidt vådt igår ?

Jeg vrøvler jo konsekvent :)

> Du må sgu aftale med din
> mor at hun lige skal få dig væk fra PC'en,

Det er mange år siden jeg har boet hjemme Brian :) Så desværre.

> når du sidder og drikker
> sammen med dine små kammerater...

Du taler som du har forstand til LOL

> Nu er det jo hormoner der i første omgang har skabt balladen...

Som Klaus siger, det mandlige :)

> Nu har jeg næsten altid kørt Opel, så det med biler der ikke kan
> starte kender jeg sgutte noget til.

Heller ikke her.

> Hysteriske tøsebørn derimod - uha
> uha!

Føj ja.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-05 22:00

none skriver:

> [...]
> skralde anordning man kan montere i kabinen så der ikke er æbleskrov,
> tyggegummi og ispapir hvorend man sætter hånden.

Let løsning: Lad hende tage offentlig transport, indtil hun har lært at
lade være med at svine.

Desuden er det der ædeflip bare noget hun har læst om og derfor tror at
hun skal have det.

Klaus (med kone i 7. måned som ikke har ædeflip)
--
News.sonofon.dk er nu nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-05 08:14

> [...]
> hun skal have det.
>
> Klaus (med kone i 7. måned som ikke har ædeflip)

Jeg tror det er godt at vi mænd ikke kan blive gravide
Det er vist ikke altid så let at være gravid som vi vil gøre det til.

Hvis det var mig så ville jeg samle alt papiret sammen og selv smide det ud,
mugge lidt over det og så var det, det. Herregud det tager vel ikke 20
sekunder og hun har sikkert også noget som hun går og gør rent efter mig.
Ved børnene er det nogen gange anderledes. Her har jeg samlet slikpapir og
lign sammen og placeret der der hvor de skal sidde. Når man har gjort det en
4-5 gange så holder de op med at gemme det mellem sæder og lign.

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-09-05 08:15

Tom skriver:

> Jeg tror det er godt at vi mænd ikke kan blive gravide

Det er jeg da i forvejen. Je ghar "sympatimave"

> Det er vist ikke altid så let at være gravid som vi vil gøre det til.

Nej tak, min kone har fortsat sure opsøt og opkastninger, selvom det
burde (i følge bøgerne) være forbi for 4måneder siden.

> [...]
> mugge lidt over det og så var det, det. Herregud det tager vel ikke 20
> sekunder og hun har sikkert også noget som hun går og gør rent efter mig.

Seriøst, så kan hun lade være med at svine. _Så_ svært er det vel heller
ikke ?

Hun har vel en taske med, affaldet kan kommes i ??

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-05 08:30

> [...]
> burde (i følge bøgerne) være forbi for 4måneder siden.

> Seriøst, så kan hun lade være med at svine. _Så_ svært er det vel heller

du skal ikke svare, men tænk efter.....du smider heller ikke dine sokker på
gulvet, stiller de beskidte glas på bordet og "overser" den fulde
opvaskemaskine, eller .........kan du ikke selv komme på noget, så spørg
kæresten så kan hun sikkert komme med en liste over ting

> Hun har vel en taske med, affaldet kan kommes i ??

Vi er alle mennesker, hvem kender ikke det med at gå ind i huset med olie
under skoene og hvor hun så bliver eddike sur. Den med at hvis man vil
forandre andre, så skal starte med at se på sig selv, er slet ikke så
dum............ellers kan man jo bare sige at man er ked af at papiret
bliver efterladt i bilen, hvis problemet er så stort.

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-09-05 08:35

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> Vi er alle mennesker, hvem kender ikke det med at gå ind i huset med
> olie under skoene og hvor hun så bliver eddike sur.

Jeg kender det ikke. Sko er bandlyst her i huset, olie eller ej.

Så hvis der er nogen der bliver eddike sur så er det mig :))

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-09-05 08:45

Tom skriver:

> du skal ikke svare, men tænk efter.....du smider heller ikke dine sokker på
> gulvet

Jo, eller i vasketøjskurven.

> stiller de beskidte glas på bordet og "overser" den fulde
> opvaskemaskine, eller .........kan du ikke selv komme på noget, så spørg
> kæresten så kan hun sikkert komme med en liste over ting

Konen ?
Sikkert, men jeg smidder ikke æbleskrog ispapir og tyggegummi på gulvet
i huset....

> Vi er alle mennesker, hvem kender ikke det med at gå ind i huset med olie
> under skoene og hvor hun så bliver eddike sur.

Hmmm, nu bruger jeg som regel træsk der lige er til at hoppe ud af....

Klaus