Impulskøb af V12'er
Fra : Frederik C

Dato : 02-09-05 12:05

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?f=23&t=204832

Tjaa, selv benzinpriserne ville få svært ved at holde mig tilbage...

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik C

Dato : 02-09-05 12:08

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
> http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?f=23&t=204832
>
> Tjaa, selv benzinpriserne ville få svært ved at holde mig tilbage...
>
> Mvh.
>
> Frederik

Tilsvarende DK:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=619300021&page=1

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-05 12:22

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=619300021&page=1

63.000- på 17 år?. Jeg "lugter" en tysker som er "skruet" tilbage.

Fra : Frederik C

Dato : 02-09-05 12:33

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/show.asp?id=619300021&page=1
>>
> 63.000- på 17 år?. Jeg "lugter" en tysker som er "skruet" tilbage.

Ja, prøv at overbevise englænderen om, at han skal betale 190.000 kr. for
den.

Mvh.

Frederik

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 02-09-05 12:28

> [...]
> http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?f=23&t=204832
>
> Tjaa, selv benzinpriserne ville få svært ved at holde mig tilbage...

Så vil jeg da nok råde dig til IKKE at få en prøvetur i den - for så
er du da først solgt - og hvis du åbner motorhjelmen imens motoren
er i gang, så skal du holde dig for ørerne....ellers er du HELT solgt

Selvom det er en "ældre" sag, så er den dælme kræs !

Kilometerstanden ville jeg dog nok gerne bede om en eller anden form
for troværdigt bevis på - det har en del at sige for udgifterne på
vedligeholdelse
på sådan en svend

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Frederik C

Dato : 02-09-05 13:20

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kilometerstanden ville jeg dog nok gerne bede om en eller anden form
> for troværdigt bevis på - det har en del at sige for udgifterne på

For 5000 kr. ville jeg ikke bede om andet en nøglerne.

Vedligeholdelse ville så være efter princippet; que sera sera.

Mvh.

Frederik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-09-05 13:59

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> wrote in

> For 5000 kr. ville jeg ikke bede om andet en nøglerne.

Og et gratis benzinkort...

> Vedligeholdelse ville så være efter princippet; que sera sera.

Men selvom "det er som det er", så kan det alligevel tager livet af
privatøkonomien :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Frederik C

Dato : 02-09-05 14:51

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> "MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Det kan det meste. :)

Det utrolige er blot, at det kan lade sig gøre...

I realiteten kunne man jo køre rundt i en Yaris i hverdagene. Bagerturen
søndag morgen kunne så foregå standsmæssigt.

Mvh.

Frederik