Skoda Fabia - hjælp, blinklys virker ikke?
Fra : Torben

Dato : 01-09-05 19:26

Hej,

jeg har netop været et smut på tanken efter lidt mundgodt til familien. På
vejen studsede jeg over, at når jeg brugte blinklyset, blinkede pæren i
instrumentpanelet dobbelt så hurtigt som normalt. Jeg tjekkede blinklysene,
og disse virker desværre ikke.

Jeg er absolut ikke bilkyndig, og håber derfor på eventuelle gode råd fra
gruppen - jeg skal jo gerne på arbejde i morgen.

Bilen er en Skoda Fabia fra 2003.

mvh
Torben

Fra : Morten Trab

Dato : 01-09-05 19:36

On Thu, 1 Sep 2005 20:25:34 +0200, "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk>
wrote:

> [...]
>
>Jeg er absolut ikke bilkyndig, og håber derfor på eventuelle gode råd fra
>gruppen - jeg skal jo gerne på arbejde i morgen.

Sikringer og pærer?? Har du tjekket dem??

Mvh. Morten

Fra : Torben

Dato : 01-09-05 19:57

"Morten Trab" <morten@trab.dk> wrote in message
> On Thu, 1 Sep 2005 20:25:34 +0200, "Torben" <usenet_mail@yahoo.dk>

Pærer havde jeg kontrolleret, men ikke sikringerne - det viste sig at være
det sidste. Nu skal jeg så lige et smut på tanken igen, for der var ingen
ekstra sikringer. Plejer der ikke at altid at være et par ekstra, eller
sparer man også dem væk i dag?

Og tak for hjælpen

mvh
Torben

Fra : Lars Frandsen

Dato : 01-09-05 20:18

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det sidste. Nu skal jeg så lige et smut på tanken igen, for der var ingen
> ekstra sikringer. Plejer der ikke at altid at være et par ekstra, eller

Det er straffen for at købe en Skoda istedet for en VW
Det er derfor, Fabia'en er billigere end Polo - der er ikke ekstra sikringer
med
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Torben

Dato : 01-09-05 20:36

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> wrote in message

> Det er straffen for at købe en Skoda istedet for en VW
> Det er derfor, Fabia'en er billigere end Polo - der er ikke ekstra
> sikringer med

Ok, den straf overlever jeg nok så

Fra : anders

Dato : 02-09-05 07:19

> [...]
>>

> Det er straffen for at købe en Skoda istedet for en VW
> Det er derfor, Fabia'en er billigere end Polo - der er ikke ekstra

Så vil jeg straks råde Polo ejere til IKKE at købe sikringer ved VW hvis de
er så dyre

Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-05 07:30

anders skriver:

> Så vil jeg straks råde Polo ejere til IKKE at købe sikringer ved VW hvis de
> er så dyre

Nej, kør straks til Skoda....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-05 08:27

> Nej, kør straks til Skoda....

Jeg tror at sikringen koster ca. det samme, men VW's sikringsholder er ALT
for dyr ;).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-05 09:15

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Jeg tror at sikringen koster ca. det samme, men VW's sikringsholder er ALT
> for dyr ;).

ROFL...

Glem det, der er ingen sikringer der springer i en VW !!!
Det er bilen nemlig for dyr til !

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-05 10:13

> Glem det, der er ingen sikringer der springer i en VW !!!

Mon det er sandt?? ;).

> Det er bilen nemlig for dyr til !

Det er den tilgengæld, for dyr. Jeg har fx. set et par "aber" køre VW ;).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-09-05 10:49

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Mon det er sandt?? ;).

Se det er ganske vidst !

> Det er den tilgengæld, for dyr. Jeg har fx. set et par "aber" køre VW ;).

ROFL..
(håber ikke at det var mig)

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 02-09-05 17:20

">
> Det er straffen for at købe en Skoda istedet for en VW
> Det er derfor, Fabia'en er billigere end Polo - der er ikke ekstra
> sikringer med
> --
I gamle dage var der jo også en komplet køreplan over alle buslinier i
landet og den udvidede parlør på 5 forskellige slaviske sprog.

Men alt bliver som bekendt sparet væk i disse tider.
Tilbage er der så kun Skoda..

Michael

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-09-05 20:45

"Torben" <usenet_mail@yahoo.dk> skrev :

>Plejer der ikke at altid at være et par ekstra, eller
>sparer man også dem væk i dag?

de sparer da alt væk, og man skal nok også være heldig at tanken har
sådanne ;)

Men pølser i svøb, har de

Sagde en sur stodder (mig) der måtte køre forgæves efter en baglyspære
til sin Sierra
--
jan@stevns.net

Fra : Klaus G.

Dato : 01-09-05 22:36

> de sparer da alt væk, og man skal nok også være heldig at tanken har
> sådanne ;)
Statoil på lægårdvej(døgn åben) har sikringer. De har sådan en fin æske med
en masse små rum i, hvor der så er alle mulige forskellige sikringer :) Ikke
noget med at man skal købe 5, eller 10stk. Nej bare én sikring. Jeg kan ikke
huske prisen, men det er ikke ret meget.

> Men pølser i svøb, har de
Jeps, endda op til 8 forskellige mener jeg, dog ikke allesammen med svøb? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-09-05 22:50

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev :

>Jeps, endda op til 8 forskellige mener jeg, dog ikke allesammen med svøb? :)

Se - nu skulle jeg jo blot have en pære, vel at mærke, ikke af den
spiselige slags, så hvor jeg tænkte de kunne anbringe de dersens
pølser, skal jeg skåne publikum for...... ;)

--
jan@stevns.net