i morgen er det over 11 kr.
Fra : Frederik

Dato : 01-09-05 10:24

Det er s'gu da godt, man tankede for 9,70 i går :)

Tænk at sætte en smiley efter 9,70 :(

Mvh.

Frederik

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-09-05 11:41

On Thu, 1 Sep 2005 11:24:21 +0200, "Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote:

>Det er s'gu da godt, man tankede for 9,70 i går :)
>
>Tænk at sætte en smiley efter 9,70 :(

Ja-føj... Stadig glad for at jeg kører diesel, det er da i det mindste
lidt billigere.. og så med 100 øre rabat - så lidt mere billigere

** Lars

Fra : JS

Dato : 01-09-05 13:15

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

> Ja-føj... Stadig glad for at jeg kører diesel, det er da i det mindste
> lidt billigere.. og så med 100 øre rabat - så lidt mere billigere

Ja, man føler jo at man har vundet i lotteriet når man tanker til 8 kr. Det
er ufatteligt...

Fra : jk

Dato : 01-09-05 13:10

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse

> Ja-føj... Stadig glad for at jeg kører diesel, det er da i det mindste
> lidt billigere.. og så med 100 øre rabat - så lidt mere billigere

yes - rart at Dieslen stadig er under 10kr - det er dog lidt sørgeligt
stadig - da jeg købte min Santa Fe diesel for snart 3 år siden, regnede jeg
med en pris på ca. 6.50 ;o( - men alligevel - jeg sparer stadig 5-600kr.
pr. måned og mange bække små...

/JK

Fra : Jacob Madsen

Dato : 03-09-05 07:14

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i i .. og så med 100 øre
rabat -

Hvilket selskab giver 100 øre rabat? Det er 20 øre mere end jeg får med mit
transportkort hos Q8...!

Jacob

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-09-05 13:29

JS wrote:

> Ja, man føler jo at man har vundet i lotteriet når man tanker til 8 kr. Det
> er ufatteligt...

Ja, selv hernede i Spanien er det ved at være dyrt.

Med venlig hilsen
Lars hoffmann, der tanker diesel til 0,94euro ~ 7,00Dkr

Fra : Non-Desperado

Dato : 01-09-05 13:54

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev:

>Det er s'gu da godt, man tankede for 9,70 i går :)

Ja, jeg prøvede også at tanke til over 9 kr./literen i morges
(9,69 kr/l. BF 95 hos Shell i Slagelse).

Bliver det ved på denne måde i bare et par uger mere, så tager
jeg sgu min 45-scooter på arbejde (den kører i det mindste 32-33
km/l)

Alternativ: skifte til en diesel og konvertere den over til
rapsolie-drift. (og lade de skide olieselskaber sejle deres egen
oliepøl)

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 01-09-05 18:45

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote in message
> Det er s'gu da godt, man tankede for 9,70 i går :)
>
> Tænk at sætte en smiley efter 9,70 :(
>
> Mvh.
>
> Frederik

Amerikanerne er heller ikke glade for benzinpriserne:
http://www.insidebayarea.com/dailyreview/localnews/ci_2991618

Tidligere på dagen var USA højeste pris $3,67/gallon:
http://www.gaspricewatch.com/new/, dvs godt 5,84 DKK /liter.

Dem, der har tænkt sig at tanke på den anden side af Atlanten skal tænke sig
om. Benzinprisen i Rusland er i dag 17 rubler: 3,60 kr.

Mvh

Jesper

Fra : Morten Trab

Dato : 01-09-05 19:42

On Thu, 1 Sep 2005 11:24:21 +0200, "Frederik" <f.caroe@suf.nu> wrote:

>Det er s'gu da godt, man tankede for 9,70 i går :)

Ja, samme her :)

Men de 11,- var rundet i Odense idag...Så et par enkelt tankstationer
på godsturen i Odense hvor de skiltede med benz der havde rundet
11,-...

Mvh. Morten