Suvorent resultat
Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 22:12

Så fik jeg bilen tilbage efter endnu en gang SUVO behandling.
Igen et godt udført stykke arbejde.
OG der var vedlagt et stk papir man kunne sende
til 'hovedselskabet' og skrive om man var tilfreds med forløbet mv.
og ens bil kan 'risikere' at blive trukket ud til en kontrol
af arbejdet af en 'undersøgelseskomitê', hvor man skal
aflevere bilen igen..kontrol er godt og med til at holde
medarbejderne på dupperne uden sjusk.

Pris for en "bund/hulrumsbehandling" = 1025,- + moms
og miljøafgift på kr. 150,-

Fint. Kom hid kære vinter.

Fra : HKN

Dato : 01-09-05 07:47

> Pris for en "bund/hulrumsbehandling" = 1025,- + moms
> og miljøafgift på kr. 150,-

Er det så den samme behandling, som man får hos PAVA, Dinitrol o.a?
Afrenser
de bilen inden med damprenser, eller bliver det blot "klattet" på ovenpå
skidt og møg?

-Henrik

It has removed 3 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : HKN

Dato : 01-09-05 10:14

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> [...]

Og den pris er formentlig også kun en genbehandlingspris?

-Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 17:12

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> wrote in message

> Og den pris er formentlig også kun en genbehandlingspris?

Jeg fravalgte en komplet behandling, da bilen har fået
3 hele behandlinger de sidste 3 gange, og nøjedes
med 'slid-behandling', som via deres program også
omfatter dele af hulrummene.
Jeg har skrevet til suvo for at få en forklaring
på deres 'programmer', og afventer pt svar
på hvilke behandlinger de har standard, medmindre
andet aftales på stedet i hallen ved bestilling.

Det lader til, der ikke blot skelnes med en ½ og en hel
behandling mere, men typerne af behandling er mere,
undskyld ordet, flydende.

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 16:59

"HKN" <mabehemaFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er det så den samme behandling, som man får hos PAVA, Dinitrol o.a?

Jeg har aldrig opsøgt andre steder end www.suvo.dk
så hvad der foregår hos de andre ved jeg ikke.

> Afrenser
> de bilen inden med damprenser, eller bliver det blot "klattet" på ovenpå
> skidt og møg?

Det gør de mig bekendt hverken hos Suvo eller
de andre. Suvo renser med vand og tørrer grundigt.

Iøvrigt bør man i egen interesse indlevere en
helt ren bil og undgå at møde op med en
gennemmøget undervogn, SELVOM de
renser i bund. Jomfruelig renhed er en dyd hehe..,o)

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-09-05 08:33

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Igen et godt udført stykke arbejde.

Hvordan ved du det? JEG kan ikke overhovedet vurdere, om sådan en behandling
er udført god eller skidt. Jeg må nøjes med at gå ud fra, at det er gjort
ordentligt - men uden overhovedet at have mulighed for at tjekke det
umiddelbart efter.

Hvordan tjekker og vurderer du kvaliteten?

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 17:07

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4316ae12$1$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Hvordan ved du det?

Selvsyn viser, at de vitterlig kommer jævnt ud i alle kroge
og behandlingen er akkurat udført, incl. den vigtige slutfinish
som der aldrig har været en finger at komme efter.

> Hvordan tjekker og vurderer du kvaliteten?

Kører hjem og vurderer arbejdet, og ser bl.a. efter,
om gummipropperne ser 'ny-behandlede' ud. Med
sund skepsis og en fornuftig gennemgang kan man
se om det er et job som hurtig er overstået,
eller om der er kredset lidt om detaljerne.
(de havde bla. haft gummilisterne af dørkarmene
ku' jeg s, da de ikke havde fået den trykket helt i bund forneden).

Lakken bar også præg af en vokshinde, som
beskytter lakken under behandlingen.

Jeg påpegede også nogle punkter som de sku
være ekstra opmærksomme på, og dette
blev også noteret som et plus efterflg. i min gennemgang.

Jeg synes det er fint, at man kan sende sin mening ind
til hovedfirmaet via medleveret svarkort, hvorvidt man har været tilfreds
med
forløbet, og de måske udvælger eens bil til gennemgang
af udført arbejde. Tror ikke de tør sjuske.

Fra : Troels Pedersen

Dato : 01-09-05 17:38

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Pris for en "bund/hulrumsbehandling" = 1025,- + moms
> og miljøafgift på kr. 150,-

Pæn pris. Hvor fik du den behandlet?

Min egen trænger menlig til en tur ala din, med slidlags bahandling.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-05 20:10

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> Pæn pris. Hvor fik du den behandlet?
>
> Min egen trænger menlig til en tur ala din, med slidlags bahandling.

Prøv at høre den lokale SUVO, de kan gi en ret præcis pris,
som dog vil variere en smule, akt efter hvor megen forarbejde
der skal gøres, samt møngden af elektronik/mekanik der skal beskyttes mv.

Fra : Jesper Kristensen

Dato : 07-09-05 23:36

> [...]
> af arbejdet af en 'undersøgelseskomitê', hvor man skal
> aflevere bilen igen..kontrol er godt og med til at holde

Hej, det er vel ikke sådan at du kunne scanne og emaile mig en kopi af det
papir? Jeg har nemlig en høne at plukke med det SUVO værksted jeg brugte
sidst. De var ualmindeligt sjuskede (de havde bl.a. rustbeskyttet 4x
bremseskiver) og har ignoreret mine klager herover, så der kan altså være
stor forskel på, hvilket værksted man vælger.

Mvh.
Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-05 16:20

"Jesper Kristensen" <jbk@NOSPAMsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> bremseskiver) og har ignoreret mine klager herover, så der kan altså være
> stor forskel på, hvilket værksted man vælger.

Hej.
Send dine kommentarer til:

http://www.lhg-group.dk/

-det er dem der står bag, bla. SUVO produktet.