Godt eksempel på moderne bilers sikkerhed.
Fra : Henrik B.

Dato : 31-08-05 11:32

En Falckredder der er kommet "i klemme":
http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=1582

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 31-08-05 12:10

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> En Falckredder der er kommet "i klemme":
> http://www.infocast.dk/eb/mediamaker.php?id=1582

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

øhhh dvs at en saab ville have klaret sig meget bedre i mødet med det hus
den kørte ind i... suk

Fra : Henrik B.

Dato : 31-08-05 16:58

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> øhhh dvs at en saab ville have klaret sig meget bedre i mødet med det hus
> den kørte ind i... suk

Hvad snakker du om??

Fra : Klaus G.

Dato : 01-09-05 22:40

> Hvad snakker du om??

At han ikke helt mener hvad du mener, tror jeg. For jeg ved ikke hvad du
mener :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 02-09-05 09:34

> At han ikke helt mener hvad du mener, tror jeg. For jeg ved ikke hvad du
> mener :)

At det er ET GODT eksempel på moderne bilers sikkerhed.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 02-09-05 14:34

> At det er ET GODT eksempel på moderne bilers sikkerhed.

Jeg forstår det heller ikke.

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 03-09-05 16:01

> Jeg forstår det heller ikke.

Ét stk. kvast bil. Ét stk. Falckredder med mindre skrammer = godt eksempel
på moderne bilers sikkerhedsniveau - get it?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-09-05 19:26

> Ét stk. kvast bil. Ét stk. Falckredder med mindre skrammer = godt eksempel
> på moderne bilers sikkerhedsniveau - get it?

Ok...

Vidste ikke, du også talte om kassevogne.... kender vi i grunden hastigheden
på bilerne ved sammenstødet..?

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-09-05 14:08

> Vidste ikke, du også talte om kassevogne.... kender vi i grunden
> hastigheden på bilerne ved sammenstødet..?

Nope. Men et gæt ville være mindst 50 km/t, ud fra skerne på bilen. Dertil
kommer at lastbilen stort set ikke giver efter.