Over 200 km/t på baghjul - 300 km/t.
Fra : Henrik B.

Dato : 31-08-05 11:18

Hej.

Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
http://media.putfile.com/hitrost1

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-08-05 11:24

Henrik B. wrote:
> Hej.
> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

Sådan kører de s*u da alle sammen dernede.

Ja ikke lige det der med at køre på baghjulet, men ellers.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Kim Kristensen

Dato : 31-08-05 11:31

> Hej.
>
> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Han gør i hvert fald en imponerende indsats for det, men der er nu meget
godt riv i knallerten.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-05 12:01

> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

Jeg ville slå mig selv ihjel på sådan en fætter.. uden tvivl, er alt for
fart acc glad..

Mvh
Morten

Fra : Moller

Dato : 31-08-05 13:23

Juel wrote:

> Jeg ville slå mig selv ihjel på sådan en fætter.. uden tvivl, er alt for
> fart acc glad..

   Hæ, du overlevede sgi da turen til stranden og tilbage til næstved...
men nu ved jeg jo ik hvor meget du kiggede op i luften frem for på vejen
;) på den anden side kan min jo kun nå ca. 280, men uden kåbe er det
også ok hæhæ...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 31-08-05 12:18

> Hej.
>
> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

*SUK*
Nu savner jeg min mc igen :-/

Næ du - lad os håbe han dør af alderdom, for så er han jo ikke kørt galt

Hans teknik fejler bestemt ikke noget - bemærk at cyklen ikke taber næsen
ved gearskift = han skifter uden brug af kobling

Meen jeg tror nu også, at han ikke behøver at have en pensionsopsparing.

Hygge
MJ

Fra : anders

Dato : 31-08-05 13:00

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Det spedometer viser vis for meget.
Prøv at se hvad den står på da han kører bag campingvognen.
Hvis han kører 300 ville han også komme noget hurtigere forbi de biler han
overhaler.

Men måske tager jeg fejl så høvl mig bare
Anders

Fra : Moller

Dato : 31-08-05 13:25

anders wrote:

> [...]
> overhaler.
>
> Men måske tager jeg fejl så høvl mig bare

   ;) mange MC spedo'er viser for meget, især da nedgearing osv. er meget
naturlige ting at få gjort. næ du, når man rammer i begrænseren i
højeste gear, og så taster den rigtige gearing ind i regnearket ;) så
ved man hvad man køre.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 31-08-05 13:39

anders skrev:
> Det spedometer viser vis for meget.

Det er måske meget almindeligt at
busser og campingvogne kører 120?
Det er ihvertfald hvad hans speedometer
viser når han følges med dem...
Jeg mener også at det viser +50kmt

Peter Schrøder

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-08-05 19:45

anders wrote:
> [...]
> overhaler.
> Men måske tager jeg fejl så høvl mig bare

Hvad med lidt vand på din mølle?

Jeg aner ikke hvad den campist kører, men bussen kører ganske sikkert
100 km/t, da det er det den er begrænset til.

Og på et tidspunkt i sekvensen kører han langsommere end bussen. Men på
intet tidspunkt kommer han under 112 km/t. Til mig at se kører bussen
ca. 120 km/t efter hans speedometer. Så en fejlvisning på 20% har han nok.
(Men 160 km/t på baghjulet var der heller ikke nogen der fik mig med
på.)

Fra : Anders

Dato : 31-08-05 22:31

"Finn Guldmann" <n@a.invalid> wrote in message
> [...]
> 120 km/t efter hans speedometer. Så en fejlvisning på 20% har han nok.
> (Men 160 km/t på baghjulet var der heller ikke nogen der fik mig med på.)

Nej, jeg ville også takke nej til en tur i det tempo. Det halve med begge
hjul på asfalten er fint til mig

Anders

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-08-05 22:42

Finn Guldmann wrote:

> Jeg aner ikke hvad den campist kører, men bussen kører ganske sikkert
> 100 km/t, da det er det den er begrænset til.

Hvorfor skulle bussen være begrænset til 100?

Fra : Finn Guldmann

Dato : 31-08-05 23:02

Lars Hoffmann wrote:
> Hvorfor skulle bussen være begrænset til 100?

I medfør af et EU-direktiv. Det samme som hvor der står at lastbiler
skal være begrænset til 90 km/t.

Og da jeg er ret sikker på at chaufføreren giver den hvad den kan rende
i en overhaling, og at det koster kortet at pille ved begrænseren, er
jeg ret sikker på at bussen kører 100 km/t i den situation.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 31-08-05 23:23

Finn Guldmann wrote:

> I medfør af et EU-direktiv. Det samme som hvor der står at lastbiler
> skal være begrænset til 90 km/t.

Det var jeg ikke klar over, er du sikker på at det direktiv er implementeret
over hele europa? jeg mener da ofte at have se både busser og lastbiler
hernede i spanien der kører mere end det.

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-09-05 00:10

Lars Hoffmann wrote:
> Det var jeg ikke klar over, er du sikker på at det direktiv er
> implementeret over hele europa? jeg mener da ofte at have se både busser
> og lastbiler hernede i spanien der kører mere end det.

Det gælder over hele EU.

Men der er forskelle.

I England og Ireland sætter begrænseren lidt højere, p.g.a. det med
miles og km.
I Spanien tager de ikke tingene helt så højtidelig som andre stede.
Og i Grækenland er de knap nok begyndt at tænke på at sætte en begrænser
i.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-09-05 10:29

Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote in news:df59cd$1r1b$1
@newsbin.cybercity.dk:

> I medfør af et EU-direktiv. Det samme som hvor der står at lastbiler
> skal være begrænset til 90 km/t.

Hvornår er det indført?

Da jeg var i Frankrig i år 2000 kørte mange lastbiler rask væk op mod 120
km/t og da jeg i børnehaveklassen (flere år tilbage) kørte med bus på
udflugt kørte disse omkring 120 på toppen.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-09-05 14:31

Martin Johansen [6000] wrote:
> Hvornår er det indført?

Det tidligste jeg kan finde lovtekst om det er fra 1994. (Bek. 116 /
19940214)

> Da jeg var i Frankrig i år 2000 kørte mange lastbiler rask væk op mod 120
> km/t og da jeg i børnehaveklassen (flere år tilbage) kørte med bus på
> udflugt kørte disse omkring 120 på toppen.

§1:
"Stk. 3. Hastighedsbegrænseren skal være instillet til højst 85 km/t
for lastbiler og 100 km/t for busser."

De 85 km/t er svjv ændret til 90 km/t efter "krav" fra Spanien og
Portugal hvor man på det tidspunkt måtte køre 100 km/t med lastbiler.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-09-05 14:37

> [...]
>
> De 85 km/t er svjv ændret til 90 km/t efter "krav" fra Spanien og
> Portugal hvor man på det tidspunkt måtte køre 100 km/t med lastbiler.

Ok tak.

Hermed kan det konkluderes at mange kører ulovligt i Frankrig ihvertfald :D

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-09-05 15:25

Martin Johansen [6000] wrote:
> Ok tak.
> Hermed kan det konkluderes at mange kører ulovligt i Frankrig ihvertfald :D

Der er forskellige sanktioner ide forskellige lande.

Herhjemme koster det pappet, ubetinget, hvis der er fiflet med systemet.
Dog således at hvis du kører i en lastbil der, urigtigt, er sat til
f.eks. 95 km/t og derefter plomberet er det ikke dig der får skylden for
fifleriet. Så får du bare fartbøden.

Jeg mener at i Spanien er det almindelig accepteret at begrænseren
stilles til 95 eller 96 km/t. Og efterfølgende plomberes.

I England (og Ireland) stilles den til 96 km/t (60 m/h). Men der har de
også en lov om at man skal kunne køre mindst 90 km/t for at må køre på
motorvejene.

Fra : Janner

Dato : 31-08-05 13:23

> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

Misundelse er en grim ting .... men sådan en Honda Fireblade trækker nu godt
fra madkasserne

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59

Fra : anders

Dato : 31-08-05 15:01

> Misundelse er en grim ting .... men sådan en Honda Fireblade trækker nu
> [...]

Ikke spor misundelse, blot naturlig skepsis.

Anders - som selvf. er misundelig på motorcyklisterne af og til

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-08-05 14:31

Heldigvis tager motorcykler sjældent så mange uskyldige med sig som
biler.

mvh

Christian

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-08-05 17:17

> Hej.
>
> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1
>
> --

Respekt......

Michael

Fra : Henning Lund

Dato : 01-09-05 05:01

Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det minder mistænkeligt om ham gutten der kalder sig Ghostrider, min
knægt har et par film med ham, han er temmelig skrap til at køre.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 01-09-05 08:07

"Henning Lund" <falsk_adresse@noget.invalid> skrev i en meddelelse

> Det minder mistænkeligt om ham gutten der kalder sig Ghostrider, min knægt
> har et par film med ham, han er temmelig skrap til at køre.

Det var Pascal nok også - så lang tid dét varede.

Der er kontant afregning når der er en bilist der trækker ind uden at se sig
for fordi "høn" ikke regner med der kommer en idiot i den klasse forbi højre
om.

--
Per, Esbjerg

Fra : Moller

Dato : 03-09-05 15:15

Per Henneberg Kristensen wrote:
> [...]
> for fordi "høn" ikke regner med der kommer en idiot i den klasse forbi højre

   Yeps, det er intet med hvor dygtige de er, men hvor meget mellem
ørenede de kan slå fra. både Pascla, og Ghostrider osv. høre jo under
katagorien DareDevils eller som nogel af os kalder det Fjolser.

   Enhver kan give fuld rulle og tæske mellem bilerne på en MC det er ikke
svært... at køre 300 i timen er heller ikke svært bare maskinen kan det.
At køre på baghjul er en disiplin som kan trænes op, og når først er
kommet over stadiet hvor de ik kan skifte gear mens de er på hjul, så er
det bare at slå hjernen fra og give gas.

   Det som skiller Ghostrider for os andre er at han tjener en god sjat
penge på sine tåbeligheder.

Fra : Darking

Dato : 01-09-05 08:04

Men han kører ikke på Honda ;)

Ghostrider kører kun Suzuki.

Han kører også jævnt stærkt på baghjul på sin TurboBusa...
300km/T dog var det på en lukket plads. kan ses i Ghostrider 3

Fra : Steen F.

Dato : 01-09-05 15:56

Henrik B. wrote:
> Ham her gutten får forhåbentlig et kort liv!:
> http://media.putfile.com/hitrost1

Hvordan kan man gemme det klip på sin computer?

MVH Steen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-09-05 16:31

Steen F. wrote:
> Hvordan kan man gemme det klip på sin computer?

Det kan du ved at følge link'et i min .sig.

Fra : Steen F.

Dato : 01-09-05 16:58

Finn Guldmann wrote:
> Det kan du ved at følge link'et i min .sig.

Mange tak!
Hvordan ripper man egentlig sådan et klip fra en hjemmeside? Ligger filen i
mappen Temporary Internet files?

MVH Steen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 01-09-05 17:50

Steen F. wrote:
> Mange tak!
> Hvordan ripper man egentlig sådan et klip fra en hjemmeside? Ligger filen i
> mappen Temporary Internet files?

Under forudsætning af at den bruger Media Player til afspillingen så ja.

Andre formater kan man finde andre steder, men efter samme recept.