5. gear Nissan
Fra : N.J.H.

Dato : 31-08-05 06:28

Hej

Jeg har en Nissan Sunny 1,6 lx årg 90. Den vil springe ud af 5. gear. Er der
nogen som ved hvad fejlen er og hvad det evt. vil koste at få det lavet?

pfh. tak

Hilsen Niels Jørgen

Fra : Fnuller

Dato : 31-08-05 20:57

"N.J.H." <NJH@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har en Nissan Sunny 1,6 lx årg 90. Den vil springe ud af 5. gear. Er
> der
> nogen som ved hvad fejlen er og hvad det evt. vil koste at få det lavet?
>
> pfh. tak
>
> Hilsen Niels Jørgen
>
>Jeg har selv haft samme problem med min Sunny for ca 8 år siden, kørte den
>til et aut. værksted hvor jeg fik at vide at det ikke var ret dyrt.
Fik bilen tilbage efter 2 dage med en regning på 9600 kr... jeps det
rigtigt..
Så hvis jeg var dig ville jeg se mig om etfer en anden gearkasse..

Hilsen Jim