Chrysler 300
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 20:31

Er ret sikker på at jeg så Chrysler 300 som stationcar forleden som taxi
omkring Malmø.
Men på www.chrysler.se er den ikke som stationcar så måske jeg har drømt ?

Min umiddelbare tanke var : For satan den der bil er fed !

Men drømte jeg da jeg så en stationcar ?`

Jeg kan ikke finde noget på den - tænker på test eller lign.

Allan

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 20:41

> Er ret sikker på at jeg så Chrysler 300 som stationcar forleden som taxi
> omkring Malmø.
> Men på www.chrysler.se er den ikke som stationcar så måske jeg har drømt ?

Ok jeg kiggede lidt mere og fandt den - den er stadigvæk for fed.

Allan

Fra : Lars Knudsen

Dato : 30-08-05 20:54

Hej,

On Tue, 30 Aug 2005 21:31:07 +0200, "Allan Møller" <nosmap> wrote:

> [...]
>
>Men drømte jeg da jeg så en stationcar ?`
>

>Jeg kan ikke finde noget på den - tænker på test eller lign.

http://www.bytbil.com/artikel.php?news_id=860320be12a1c050cd7731794e231bd3&custom_action=view_specific

Fx

** Lars