Forsikring - Nyt forretningsområde.
Fra : BJ

Dato : 30-08-05 15:09

Så har en forsikring for fartbøder set dagens lys:

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3233236/

Hvor lang tid ville et sådan tiltag vare i Danmark índen, det blev
forbudt... 4 timer, 1 dag, 7 dage eller endog længere..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Non-Desperado

Dato : 30-08-05 15:45

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev:

>Så har en forsikring for fartbøder set dagens lys:
>
>http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3233236/
>
>Hvor lang tid ville et sådan tiltag vare i Danmark índen, det blev
>forbudt... 4 timer, 1 dag, 7 dage eller endog længere..?

Det ville være bedre (?) med en forsikring mod klip i
kørekortet...

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 16:05

> Så har en forsikring for fartbøder set dagens lys:
>
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3233236/

Cool, mon de tager danske kunder ??

Mvh
Morten

Fra : hanzen

Dato : 30-08-05 16:54

> Så har en forsikring for fartbøder set dagens lys:
>
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3233236/
>
> Hvor lang tid ville et sådan tiltag vare i Danmark índen, det blev
> forbudt... 4 timer, 1 dag, 7 dage eller endog længere..?

Hvor mange år skal man have kørt "skadefri"?
--
hilzen
hanzen

Min kone er så barnlig.
Når jeg er i bad sniger hun sig ind og sænker mine skibe.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 30-08-05 20:24

> Hvor lang tid ville et sådan tiltag vare i Danmark índen, det blev
> forbudt... 4 timer, 1 dag, 7 dage eller endog længere..?

Der er jo mere til det, end artiklen nævner. EB.dk havde en artikel for
nyligt, med lidt flere detaljer:
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=306585

Jeg synes vitterligt at det er helt i orden - for mig havde den f.eks. været
en dårlig forretning (1 bøde á 500 kr på 3 år). Og det er gælder jo kun hvis
man ikke kører "alt for stærkt".

/Kasper Hansen