Forsikring ??
Fra : Yildizhan

Dato : 30-08-05 03:17

Jeg har købt en Mazda 323 F årgang 1995. Der er en Defa alarm i . Men
hvilken forsikringtype ville i vælge ??

Jeg har givet 47.000 kontant for den og der er ingen gæld.

Kasko bliver for dyr da jeg er nybilist. Musik anlægget i bilen er ret dyr.
Som sagt der er både alarm og startspærre i.

Fair forsikring talte noget om ansvar og tyveri og herværk forsikring. Men
hvordan fungere det i virkeligheden.

Jeg har brug for et par gode råd.

Jeg bor i Ishøj......men det kvarter jeg bor i er der forholdsvis meget
roligt.

Eller skal jeg bare tage ansvar og smække en lås på ( dem man sætter på
rettet) ?? Eller har i andre gode råd mht sikkerhed.

Hilsen en lidt fortabt person mht forsikringer

På forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-05 16:10

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har købt en Mazda 323 F årgang 1995. Der er en Defa alarm i . Men
> hvilken forsikringtype ville i vælge ??

Kun ansvar når man er ny bilist og med den værdi bilen har.

> Jeg har givet 47.000 kontant for den og der er ingen gæld.
>
> Kasko bliver for dyr da jeg er nybilist. Musik anlægget i bilen er ret
> dyr. Som sagt der er både alarm og startspærre i.

Alarm gavner ikke. Startspærre gør at den nok ALDRIG bliver stjålet, men
brudt op kan let ske. Du må tage fronten af radioen og stille bilen et åbent
sted og have en boldttræ klar.

> Fair forsikring talte noget om ansvar og tyveri og herværk forsikring. Men
> hvordan fungere det i virkeligheden.

Spørg dem ad eller få tilsendt betingelserne, det er vidt forskelligt ved
selskaberne.

> Jeg har brug for et par gode råd.

Man er sig selv nærmest. Ring rundt til ALLE selskaber og find det der
passer dig bedst. Det er nok de lettest tjente penge at ringe rundt til en
20 selskaber.

> Eller skal jeg bare tage ansvar og smække en lås på ( dem man sætter på
> rettet) ?? Eller har i andre gode råd mht sikkerhed.

Køb en alarm med "Pager" så får du en feedback fra bilen ved
indbrud.....helt op til 1 Km væk fra bilen.

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-08-05 18:31

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in

> Man er sig selv nærmest. Ring rundt til ALLE selskaber og find det der
> passer dig bedst. Det er nok de lettest tjente penge at ringe rundt
> til en 20 selskaber.

Ja jeg tjente da ~30000,- af de gode danske ...

> Køb en alarm med "Pager" så får du en feedback fra bilen ved
> indbrud.....helt op til 1 Km væk fra bilen.

God idé og så boldtræet parat..

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."