Scion
Fra : BJ

Dato : 29-08-05 20:47

Mon vi ser disse potter i Danmark:

http://www.scion.com/

ellers er da basis for endnu en nyt mærke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leonard

Dato : 29-08-05 21:03

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote:

>Mon vi ser disse potter i Danmark:

Jeg troede ikke der fandtes noget grimmere end Fiat Multipla ...

--
Leonard
::: http://leonard.dk/foredrag/

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 21:06

KLIP

> Jeg troede ikke der fandtes noget grimmere end Fiat Multipla ...

Det er næste generations potter.

Coupeen ser ikke ringe ud, men ville nok kræve en til hver fod.

I øvrigt ret morsomt at se kommende reklamemetodik..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Rander

Dato : 30-08-05 01:23

Mon, 29 Aug 2005 22:02:45 +0200 brugte Leonard 10 linier på at fortælle
dette til dk.fritid.bil:

>Jeg troede ikke der fandtes noget grimmere end Fiat Multipla ...

Nååårh, så slemme synes jeg heller ikke de er... Set fra siden synes jeg
der er lidt Chrysler PT Cruiser over xA'en - men okay, Chrysleren er jo
heller ikke for pæn...

Men jeg kan nu godt lide tC'en - lige i farten kan den godt forveksles med
en Volvo.

http://rander.dk (temporarily down!)

Inflation vil sige, at en ting, som har kostet 50 kroner for nogle år siden,
nu koster 200 kroner at få repareret. (Povl Sabroe)

Fra : Frederik C

Dato : 29-08-05 21:08

> Mon vi ser disse potter i Danmark:
>
> http://www.scion.com/
>
> ellers er da basis for endnu en nyt mærke..

> [...]

Tror det næppe, det er jo Toyotas mærke til de unge, som ikke har råd i DK.

Honda har en bil i USA, hvis målgruppe er unge mænd, der er færdig på
college men ikke har fået et job.

Den samme målgruppe er næppe så attraktiv i DK...

Mvh.

Frederik

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 21:13

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Den samme målgruppe er næppe så attraktiv i DK...

Er der ikke snart en god friværdi i de forældreejede studielejligheder, så
de alligevel ville være salgbare i nær fremtid..?..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 22:36

> Er der ikke snart en god friværdi i de forældreejede studielejligheder, så
> de alligevel ville være salgbare i nær fremtid..?..;)

Det er vist det ejendomshælerne med et fint ord kalder forældrekøb.
Måske bilbranchen skal have kigget lidt på det koncept - det kan da ikke
passe at poderne skal kører med det offentlige ud til universitetsskolen.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 22:38

KLIP

> Det er vist det ejendomshælerne med et fint ord kalder forældrekøb.
> Måske bilbranchen skal have kigget lidt på det koncept - det kan da ikke
> passe at poderne skal kører med det offentlige ud til universitetsskolen.

Lige min tanke..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 30-08-05 00:04

Claus Petersen wrote:

> Det er vist det ejendomshælerne med et fint ord kalder forældrekøb.
> Måske bilbranchen skal have kigget lidt på det koncept - det kan da ikke
> passe at poderne skal kører med det offentlige ud til universitetsskolen.

Jeg plejer da også at tage Xantiaen når jeg skal ud på Uni :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend