MaxPower?
Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 19:17

Er det et godt blad ?
Nogen som kan fortælle lidt om indholdet

http://maxpower.dk/

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 19:29

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in news:4313512a$0$158
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Er det et godt blad ?

Jeg har kun erfaringer med første udgave som var så ringe at jeg er glad
for det kun kostede de 25,-...

Men det var jo samme problemstilling med den danske udgave af FHM da det
udkom... ingen relation til DK overhovedet!!

FHM er dog kommet efter det og er i dag et blad som er tæt på M!.

Hvis Maxpower har fulgt samme stil gætter jeg på det er tæt på Vmax dog
uden at være ligesågodt (Sværger til Vmax af alle danske bilblade).

Jeg må prøve en af de nye udgaver af Maxpower en af dagene og se hvad der
er sket med indholdet.

> Nogen som kan fortælle lidt om indholdet

Det er MEGET brian-orienteret.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : John Sahl

Dato : 29-08-05 19:42

Martin Johansen [6000] wrote:
> Jeg må prøve en af de nye udgaver af Maxpower en af dagene og se hvad
> der er sket med indholdet.

Jeg synes der er sket en del, der var en del klager over sproget i
første udgave, og der synes jeg de har rettet en del op på det, og
der ud over er der faktisk ganske ok artikler ind i mellem, selv om
de fleste bærer præg af at være oversat fra moderbladet i england.

> Det er MEGET brian-orienteret.

Enig.. Men tager man det lidt oppe fra og ned så kan det jo også
være ok.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 19:55

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:431356df$0$67263$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> de fleste bærer præg af at være oversat fra moderbladet i england.

Øv :(

Jeg kan ikke rigtig relatere til det så.

Hvis jeg vil læse om engelske biler så køber jeg det engelske.

Jeg vil have danske!! Om jeg så selv skal stille op

> Enig.. Men tager man det lidt oppe fra og ned så kan det jo også
> være ok.

Yes - personligt har jeg det fint med det. Men der er jo typer som nærmest
får et hjertestop ved synes af en Brian :)

Fra : John Sahl

Dato : 29-08-05 20:44

Martin Johansen [6000] wrote:
> Jeg vil have danske!! Om jeg så selv skal stille op

Der er også danske der i

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 21:01

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> wrote in news:43136587$0$67255$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> Der er også danske der i

Ja men i det første som jeg husker var der vist en overvægt af engelske.

Fra : Brian

Dato : 29-08-05 19:53

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvis Maxpower har fulgt samme stil gætter jeg på det er tæt på Vmax
> dog uden at være ligesågodt (Sværger til Vmax af alle danske
> bilblade).

Jeg kom til at købe Vmax af forrige aftapning i mangel på bedre egnet
lokumslæsning - og det er da godt nok noget klamp. Ikke én eneste
ordentlig artikel, men bare en masse billeder af biler der har fået
spartlet så godt som alt ud. Og når der endelig er noget der minder
om en artikel, virker det som om det er skrevet af en gut fra 5. klasse.

> Det er MEGET brian-orienteret.

Hvis det er mere Brian end Vmax, er det dælme slemt...

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 20:20

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:4313597b$0$18636$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg kom til at købe Vmax af forrige aftapning i mangel på bedre egnet
> lokumslæsning - og det er da godt nok noget klamp. Ikke én eneste
> ordentlig artikel,

Hvad definerer en ordenlig artikel?

> Hvis det er mere Brian end Vmax, er det dælme slemt...

Det er mere Brian på den "klamme" måde hvis du forstår. Hvis altså det ikke
er blevet bedre.

Fra : Brian

Dato : 29-08-05 21:55

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hvad definerer en ordenlig artikel?

F.eks at indholdet ligner noget der er skrevet af en voksen mand.
De er en guide omlring sænkning, det er da lidt derhen af.

De kunne da også lave mere omkring hvordan ejerne af de biler
de nu viser, har lavet det. Istedet for er det bare sådan noget, som
enhver knejt på en Teknisk Skole ville skrive.

Det dummeste er de små bokse der står sidst i en artikel omkring
noget hjemmebryg - dem har jeg det svært med.

Det er da også muligt at jeg falder lidt uden for målgruppen. Jeg har
aldrig været fascineret af en forstærker i bagagerummet og håndtag
der er spartlet væk...

Det er da muligt at jeg har fået det forkerte indtryk, jeg har trods alt
kun læst ét nummer (for meget).

> Det er mere Brian på den "klamme" måde hvis du forstår.

Det tror jeg at jeg gør. Så vil jeg sgu alligevel hellere tage Horsens
Posten
med på lokum, og læse den

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-05 07:04

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da også muligt at jeg falder lidt uden for målgruppen. Jeg har
> aldrig været fascineret af en forstærker i bagagerummet og håndtag
> der er spartlet væk...

Jeg synes også at niveauet er i dén grad latterligt i Vmax. Men nu går jeg
jo så også mere op i, hvad der sker under hjelmen, end hvad der sker på
skærmene.

Fra : Brian

Dato : 30-08-05 16:04

Henrik B. wrote:

> Jeg synes også at niveauet er i dén grad latterligt i Vmax. Men nu
> går jeg jo så også mere op i, hvad der sker under hjelmen, end hvad
> der sker på skærmene.

Så er vi for en gangs skyld enige

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-08-05 17:47

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:43147558$0$18650$14726298
@news.sunsite.dk:

> Så er vi for en gangs skyld enige

Hermed noteret!

Fra : Brian

Dato : 30-08-05 18:11

Martin Johansen [6000] wrote:

> Hermed noteret!

Det var Henrik jeg var enig med - du står stadig til verbal
røvfuld, næste gang jeg ser dig i parken

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-08-05 18:32

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:43149316$0$18645$14726298
@news.sunsite.dk:

> Det var Henrik jeg var enig med

Det er jeg klar over, og jeg er klar over det ikke just sker så tit, så
derfor er det noteret :)

> - du står stadig til verbal
> røvfuld, næste gang jeg ser dig i parken

Nice - _det_ glæder jeg mig altså til

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-08-05 14:17

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:43137611$0$18643$14726298
@news.sunsite.dk:

> Det er da også muligt at jeg falder lidt uden for målgruppen.

Der har du svaret :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-08-05 19:46

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg at jeg gør. Så vil jeg sgu alligevel hellere tage Horsens
> Posten
> med på lokum, og læse den

Så kan du også skylle den ud bagefter.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Brian

Dato : 30-08-05 20:24

Uffe Bærentsen wrote:

> Så kan du også skylle den ud bagefter.

Joo... udlejeren bliver nok tissesur når de ser at lokummet er
stoppet af den lokale sprøjte

/Brian

Fra : John Sahl

Dato : 29-08-05 19:39

Tom wrote:
> Er det et godt blad ?

Well, det er blevet bedre siden første nummer.

> Nogen som kan fortælle lidt om indholdet

Meget ungt, meget om styling, men afhængigt af hvad man ønsker
synes jeg personligt at det er ok, man bruger alligevel hurtigt den
slags penge på en burger

Fra : LarsZK

Dato : 29-08-05 20:07

Bladet er som sådan ok. Jeg synes det fede ved det er, at de forklarer mange
af tingene til bunds. Fx fordele ved turbo contra kompressor contra
spjældhuse. De har også guider gør det selv manden fx til bl.a. selv at
sænke bilen osv.
Men der er også mange artikler, som ikke er særligt gennemarbejdede og så
ved jeg ikke hvorfor man skal belemres i hvert nummer med en flok nøgne
tøser. Hvis jeg ville se på damer købte jeg Raport og bladet er
ligepludselig ikke helt stuerent og du finder den næppe i venteværelset hos
lægen.Jeg har tænkt mig at opsige mit abn., da jeg sunes de almindelige
motorblade er meget federe.
Mvh
LarsZK

Fra : Bjørn

Dato : 30-08-05 13:28

> Er det et godt blad ?

2. udgave er i hvert fald :)

> Nogen som kan fortælle lidt om indholdet

Side 80 - Vectraen på rullefelt ;)

--
Mvh Bjørn :)
Opel Vectra A CDX '94 - 2.5i V6 24v

Fra : Bjørn

Dato : 30-08-05 13:34

Har lige forsøgt at sende dig en mail på din adresse, og ja (snabela) var
byttet ud med @ - fik den tilbage i bøtten med det samme :(