Saab med 195 hk.
Fra : BJ

Dato : 29-08-05 17:41

Apropos chiptuning har jeg klippet dette fra Saab, Danmark:

Saab 9-3 Expression - i lak og læder
- Nu med 195 hk til 405.500 kr. *

-
-
-
-
-
-
*Opgrader din 9-3 1.8t 150 hk til 195 hk, 235 km/t, 310 Nm, 0-100 på 7,8
sek., med Hirsch motor tuning for 15.000 kr.

Det kan da kaldes kreativ modelrækkeudbygning..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : ChipMIK

Dato : 29-08-05 17:48

BJ wrote:
> [...]
> sek., med Hirsch motor tuning for 15.000 kr.
>
> Det kan da kaldes kreativ modelrækkeudbygning..

Samme koster vel de 3200 ved rullefeltstuner... men sikken svineri med
det tumeri!!...nåeh nej...det er jo originale bits der bliver puttet i
computeren.....ROFL!

ChipMIK

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 17:50

"ChipMIK" <Michael@migfjern.kallnet.fo> skrev i en meddelelse

KLIP

> Samme koster vel de 3200 ved rullefeltstuner... men sikken svineri med det
> tumeri!!...nåeh nej...det er jo originale bits der bliver puttet i
> computeren.....ROFL!

Verden *VIL* bedrages..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 18:35

ChipMIK <Michael@migfjern.kallnet.fo> wrote in

> Samme koster vel de 3200 ved rullefeltstuner...

Tro på det :)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:38

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Tro på det :)

Jeg tror, det hele handler om registreringsafgifter som automatisk giver
politisk accept.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 18:49

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in news:431347d7$0$157
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg tror, det hele handler om registreringsafgifter som automatisk giver
> politisk accept.

Mon den lokale motortuner oppebærer garantien istedet for GM ?

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 18:51

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mon den lokale motortuner oppebærer garantien istedet for GM ?

Havde der været den mindste risiko, var tilbudet slet ikke givet.

Situationen minder i høj grad om Volvos 2.4 med henholdsvis 140 eller 170
hk.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 19:26

> Havde der været den mindste risiko, var tilbudet slet ikke givet.

Det ved jeg, men gør han?

Det er jo noget som folk givetvis vil vægte højt på en ny bil.

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 20:10

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det ved jeg, men gør han?

Det kan jeg ikke svare dig på.

> Det er jo noget som folk givetvis vil vægte højt på en ny bil.

Jeg synes nu, det er fladt og købe en chippet potte ab fabrik, men sådan er
der så meget.

--
Bjørn J.
~ Is it a bird, is it a plane or is it...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 20:18

> Jeg synes nu, det er fladt og købe en chippet potte ab fabrik, men
> sådan er der så meget.

Nu ved jeg ikke 100% hvad Hirch-kittet indeholder, men personligt er jeg af
samme støbning som dig på det punkt.

Det bunder så også i at garanti for mig ikke er så vigtigt da jeg ikke
køber nye biler

Fra : BJ

Dato : 29-08-05 20:25

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu ved jeg ikke 100% hvad Hirch-kittet indeholder, men personligt er jeg
> af
> samme støbning som dig på det punkt.

Jeg tror faktisk ikke Hirsch selv yder garanti på potterne, når de udfører
tuningen.

Jeg er dog ikke sikker, med ved med sikkerhed, Henrik vil fortælle os det.

http://www.hirsch-performance.ch/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 20:28

> Jeg er dog ikke sikker, med ved med sikkerhed, Henrik vil fortælle os
> det.

Yes når han engang står op :)

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-05 07:01

> [...]

Det indeholder: 1 stk. reprogrammeret styreboks, med navnet "Saab
Performance by Hirsch" påtrykt.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-08-05 20:26

On 29 Aug 2005 19:18:20 GMT, "Martin Johansen [6000]"
<no@no.no.invalid> wrote:

>"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in

>Nu ved jeg ikke 100% hvad Hirch-kittet indeholder, men personligt er jeg af
>samme støbning som dig på det punkt.

>--

Ja, det kan godt være, men jeg tror ikke der er støbt så meget på dig,
som på Bjørn. *LOL*

>--

>Det bunder så også i at garanti for mig ikke er så vigtigt da jeg ikke
>køber nye biler

Kommer tid kommer råd.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 29-08-05 20:28

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Ja, det kan godt være, men jeg tror ikke der er støbt så meget på dig,
> som på Bjørn. *LOL*

*ROFL* !!

> Kommer tid kommer råd.

Kommer tid ja, kommer råd med garanti nej :) Så skal der ske noget djævelsk
godt med de danske afgifter.. :)

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-05 06:59

> [...]
> sek., med Hirsch motor tuning for 15.000 kr.
>
> Det kan da kaldes kreativ modelrækkeudbygning..

Jep, ligesom i Volvo's rækker.

Fra : BJ

Dato : 30-08-05 09:13

KLIP