Billige Trailer Reservedele - Hvor?
Fra : Ingelsen

Dato : 29-08-05 12:50

Jeg mangler en tilkoblings "næse" til en Branderup Heste Trailer.

Det er kun selve Tilkoblingen (Blev kasseret til syn pga. slør)

Men det skal være typen der monteres på en rund aksel (Trailere med
påløbsbremse) Med bolte i siden.
Dem man kan købe i byggemarkeder og Harald Nybord er firkantede og kun til
de små trailere uden bremser..

Hilsen Jan

Helst København, Nordsjælland eller online...

Fra : Claus Smith

Dato : 29-08-05 13:06

www.brenderup.dk vil være en god start, hvor du kan finde lige præcis den
forhandler som du søger.

Claus Smith

Fra : Allan Hansen

Dato : 29-08-05 13:11

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de små trailere uden bremser..
>
> Hilsen Jan
>
> Helst København, Nordsjælland eller online...

Hej Jan

prøv hos Neergård Camping i Hedehusene.

Mvh AJH

Fra : TG4600

Dato : 30-08-05 06:40

"Ingelsen" <SLET@mig.dk> wrote in message
> [...]
> de små trailere uden bremser..
>
> Hilsen Jan
>
> Helst København, Nordsjælland eller online...

Jeg tror faktisk også at Biltema har til den runde trækstang, men bemærk der
findes flere forskellige diametre, jeg var på jagt efter noget for nogen år
siden til en tusse-gammel combi-camp, uden at finde noget brugbart, men jeg
stødte da på et par "runde", og jeg tror det var biltema...

/TG

Fra : Verner Johnsen

Dato : 30-08-05 20:33

On Tue, 30 Aug 2005 07:40:28 +0200, "TG4600" <no@where.dk> wrote:

> [...]
>siden til en tusse-gammel combi-camp, uden at finde noget brugbart, men jeg
>stødte da på et par "runde", og jeg tror det var biltema...

Jep, Biltema har dem

<http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=77222>
<http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=77220>

--