Kan ikke finde info om bestemt fartpilot!
Fra : Kent

Dato : 29-08-05 07:47

Hej

Jeg har bestilt en fartpilot hos mit værksted. Egentlig ville jeg
gerne have "Cruise", men et eller andet må være gået galt i
kommunikationsvejen, så værkføreren nu har bestilt et andet
mærke hjem. Han siger, at dette mærke er utroligt godt, og at
mange "profesionelle" bruger det.

Nu vil jeg gerne finde info om denne fartpilot, men jeg er ikke
sikker på stavemåden!

Efter værkførerens udsagn, udtales det "Vejco".

Staves jo nok som "Veico", "Weico" eller noget i den retning.

Siger det jer noget?????

Ville gerne have et link.

Kent.

Fra : Kent

Dato : 29-08-05 08:15

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sikker på stavemåden!
>
> Efter værkførerens udsagn, udtales det "Vejco".
>
> Staves jo nok som "Veico", "Weico" eller noget i den retning.

Har selv ledt meget nu, og det må jo næsten være "Waeco",
tror I ikke?

Er det et godt mærke?

Vh
Kent

Fra : Menabra

Dato : 29-08-05 12:11

> [...]
> "Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse

> Har selv ledt meget nu, og det må jo næsten være "Waeco",

Her er link: http://www.waeco.de
Det hedder så en Geschwindigkeitsregler, se under Autozubehör der er 10
forskellige med pris o.s.v.

Fra : Kent

Dato : 29-08-05 17:42

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i en meddelelse

> Her er link: http://www.waeco.de
> Det hedder så en Geschwindigkeitsregler, se under Autozubehör der er 10
> forskellige med pris o.s.v.

Kender du mærket?

Kent.

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 29-08-05 08:44

> [...]
> sikker på stavemåden!
>
> Efter værkførerens udsagn, udtales det "Vejco".
>
> Staves jo nok som "Veico", "Weico" eller noget i den retning.

Hvis jeg havde bestilt en "Cruise" og værkstedet bestilte en anden, så
ville jeg da kræve en rigtig god forklaring - den nærmeste forklaring
at jeg kan komme i tanke om, er at han nok har bedre procenter på
den der er kommet hjem

Hvad tager de for at montere den ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 29-08-05 09:33

Brian S. Jensen wrote:
> [...]
> ville jeg da kræve en rigtig god forklaring - den nærmeste forklaring
> at jeg kan komme i tanke om, er at han nok har bedre procenter på

Ellers er den også bare billigere i indkøb... :-|

Jeg har ikke mødt noget der er bedre (eftermonteret) en Cruise.

Fra : Kent

Dato : 29-08-05 17:41

"Brian S. Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville jeg da kræve en rigtig god forklaring - den nærmeste forklaring
> at jeg kan komme i tanke om, er at han nok har bedre procenter på

Det kunne jo godt tænkes. Nu havde jeg ikke direkte bestilt en "Cruise",
men bare snakket om, at jeg havde tænkt lidt på en "Cruise".
Min forhandler ville så undersøge sagen nærmere, og han fandt et af
et mærke, som må være "Waeco". Min forhandler og forhandleren
af "Waeco" ligger begge i Skive. Waeco skulle efter sigende være et
rigtigt godt mærke, men det er ikke noget, jeg personligt ved noget
om. Derfor spørger jeg her.

Hvis nogen kender mærket - kom frem af busken .

> Hvad tager de for at montere den ?

Det ved jeg ikke endnu, men den samlede pris inklusiv montage
er 4.200,00 kr.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-08-05 07:14

> [...]

> om. Derfor spørger jeg her.
>
> Hvis nogen kender mærket - kom frem af busken .

Hej Kent.

Waeco ér et godt mærke. De laver bl.a. også Webasto motorvarmere. Kvaliteten
er helt på linie med f.eks. Bosch.

Fra : Kent

Dato : 30-08-05 09:24

> Hej Kent.
>
> Waeco ér et godt mærke. De laver bl.a. også Webasto motorvarmere.
Kvaliteten
> er helt på linie med f.eks. Bosch.
>
> --

Tak for svaret.

Jeg tror nu også, jeg vil følge min forhandlers råd denne gang. Det har
jeg før gjort - og endnu har han ikke skuffet mig.

Nu får vi se.

Kent.