Kadett E, hjulleje fif/værktøj..
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-08-05 00:23

Hej NG

Jeg har skiftet et hjullejer på den ene af mine kadett'er og nu er det
snart ved at være tid for den anden bil..

Sidste gang sad de så ubehjælpeligt fast at jeg endte med at pille hele
støddæmperbenet af for at trykke dem ud med hydraulisk presse,

Så er det jeg spørger:
Er der ikke en nemmere måde eller et smart stykke værktøj/aftrækker e.l.
der kan hjælpe lidt på opgaven?

M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:16

"SmaRTrxxv" <glemdet@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så er det jeg spørger:
> Er der ikke en nemmere måde eller et smart stykke værktøj/aftrækker e.l.

Nej, ikke mig bekendt. Metoden du beskriver en den man bruger

--
Tom

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-08-05 19:12

Tom wrote:

> Nej, ikke mig bekendt. Metoden du beskriver en den man bruger
>
> --
Tak for svaret... og øv

Dog er det en udmærket undskyldning for at indkøbe endnu et stykke
dejligt værktøj til værkstedet ... en hydraulisk presse

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 19:19

> Tak for svaret... og øv
>
> Dog er det en udmærket undskyldning for at indkøbe endnu et stykke dejligt
> værktøj til værkstedet ... en hydraulisk presse

Jep. Til Mondeo er det slet ikke muligt at få lejet ud, uden presse. Jeg
skal op på 17 tons før det kommer ud....og det kommer ALDRIG ud i et stykke,
men derimod med inderring og kugler og yderringen bliver så siddende i
lejehuset

--
Tom