Den ku' sgu' starte ;)
Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-08-05 23:51

Halløjsa i hytterne (her ude på de sene timer)

Bare for sjovs skyld (og fordi jeg har lovet nogen noget) ville jeg se
om den gamle Sierra DOHC stadig kunne snurre rundt

(Den har jo holdt stille, siden fruen fik en Scorpio i stedet)

Well - efter et par timer på laderen, skulle den da kun tørne 2
omgange, så sprang den igang ;) At stå stille et helt år, var
åbenbart ikke nok til at tage pippet fra den - men hold op, hvor en
bil kan blive snavset af at stå og glo.
Og så alle de mærkelige dyr, der har bygget rede, i alle hjørner og
kroge - jeg tror dælmejeg har taget livet af mindst 25 Edderkopper.

foruden dem der har siddet omkring motoren, hehe....

Måske man skulle tage og trille lidt mere i den, bare for at holde liv
i kræet, den har jo et helt år tilbage på synet.

Egentligt sjovt, efter et helt år, at køre i den igen, hold op man
kan mærke, man er vant til andre biler.

Den kører jo meget godt, men jeg kan vist også svagt antyde, jeg ikke
har savnet den - Uha der er ikke megen plads indendøre, i forhold til
i en Scorpio.

- det var bare lige det

--
jan@stevns.net

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-08-05 00:07

Hej!

jan@stevns.net wrote:
> Måske man skulle tage og trille lidt mere i den, bare for at holde liv
> i kræet, den har jo et helt år tilbage på synet.

Nu bliver den jo foreløbigt luftet 2 x 80km i nærmeste fremtid, så kan du jo
gøre hvad du vil senere

Kan endda være jeg får den vasket....(!)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-08-05 07:37

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev

> Nu bliver den jo foreløbigt luftet 2 x 80km i nærmeste fremtid, så kan du
jo
> gøre hvad du vil senere

Skal Escorten da ristes på de unævnelige steder?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-08-05 15:57

Hej!

Uffe Ravn wrote:

> Skal Escorten da ristes på de unævnelige steder?

Det er skam allerede nævnt, men ja

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader