Attn. Jan W. Nielsen
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-08-05 20:37

Er det ikke snart tid til en opgradering af Vectra'en?

Mig synes det må være lige noget for dig. Du kan jo godt li' at få
noget fra hånden i en ruf.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-08-05 06:31

> Er det ikke snart tid til en opgradering af Vectra'en?

Jo - den er gammel, og jeg er dødtræt af den, så jeg overvejer da at
skifte..

> Mig synes det må være lige noget for dig. Du kan jo godt li' at få
> noget fra hånden i en ruf.

Når jeg skifter bil næste gang, bliver det fornuften, der vinder, så der
kommer nok ikke til at stå en OPC Vectra nede på kantstenen. Jeg tilhører
gruppen af fæhoveder, der endnu ikke har købt en bolig, og de foræres jo
ikke ligefrem væk her i hovedstaden..

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 29-08-05 08:05

Jan W Nielsen wrote:
> [...]
> tilhører gruppen af fæhoveder, der endnu ikke har købt en bolig, og
> de foræres jo ikke ligefrem væk her i hovedstaden..

Audi, med en 1.8T vil være et godt valg i dit tilfælde Jan.. Med
mindre du ligefrem hopper på en diesel

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-08-05 20:53

> Audi, med en 1.8T vil være et godt valg i dit tilfælde Jan.. Med
> mindre du ligefrem hopper på en diesel

Jeg har stærkt overvejet en ældre Audi-model med netop den motor, hvis jeg
ikke skulle køre ret meget. Det kunne måske godt blive tilfældet - hvis man
kunne finde et godt eksemplar.

En anden løsning kunne være en af de nyeste 406´ere med "alt i lir" - eller
en Octavia med 1,8 T-motoren.

Det er ikke de sidste 50.000, det skal stå eller falde på, men jeg suser
ikke ud og køber en helt ny bil, hvis jeg ikke har behov for en diesel. Når
en ny kommer på tale i tilfælde af diesel, så skyldes det alene, at
udviklingen har været så stor, og at afskrivningen IMO er for lille på nye
dieselbiler.

Hvis det bliver en dieselbil, kunne en ny Octavia 2.0 TDi 16V stc. være
sagen....

/Jan W Nielsen

Fra : KASO

Dato : 29-08-05 09:18

> [...]
> gruppen af fæhoveder, der endnu ikke har købt en bolig, og de foræres jo

Det lyder så snarere som
http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6107

(med de huspriser.....!)

(Godt man købte for mange år siden, da de var til at betale - så kan man
"glæde" sig over at få lov til at betale lidt mere i skat fordi huset er
steget i værdi :-| )

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-05 17:27

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder så snarere som
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6107

*ROFL*

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-05 18:08

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder så snarere som
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6107

Føj da, 18.2 sek for 0-100 gaaaaAAABBB

--
Tom

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-08-05 21:00

> Det lyder så snarere som
> http://www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=6107
>
> (med de huspriser.....!)

Du har ret - en af mine venner har lige sat sin mikroskopiske lejlighed til
salg for at købe en større lejlighed et andet sted i det centrale
København - og selv "mikroskopiske lejliheder" er ikke billige herovre.

http://tinyurl.com/a8hov

Jeg har behov for 3 værelser, og dé koster fra små 3 millioner kroner.

Min kæreste har endnu ikke afsluttet sit universitetstudium, hvorfor der kun
er min indtægt til at bære hele huslejen. Uden at have noget med fra
tidligere bolig, skal der sgu mere end min nuværende indtægt til sådan en
lejlighed og en stor ny A6´er på kantstenen...så bliver der vist dårligt nok
til Matiz..

/Jan Nielsen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 29-08-05 23:52

Jan W Nielsen wrote:
> Jeg har behov for 3 værelser, og dé koster fra små 3 millioner kroner.

Køb af mig, så får du et ekstra værelse + altan + udsigt + nyt køkken og
bad, 96/102 m^2, Enghave Plads, Vesterbro for samme pris :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 30-08-05 19:30

> Køb af mig, så får du et ekstra værelse + altan + udsigt + nyt køkken og
> bad, 96/102 m^2, Enghave Plads, Vesterbro for samme pris :)

Når jeg er klar til at træffe beslutningen - så må vi lige tale sammen
igen..

/Jan W Nielsen