Køb af vægttavle?!?
Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-05 11:22

Hej Alle

Sidste gang jeg var til syn blev jeg bedt om at sætte nye vægttavler på
bilen, da de ikke skilte sig tilstrækkeligt ud fra bilens lak!

Hvorhenne køber man sådanne??

MVH Mads Stetter
Golf 2 TD

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-08-05 12:09

On Sun, 28 Aug 2005 12:21:53 +0200, "Mads Stetter" <stetter@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Sidste gang jeg var til syn blev jeg bedt om at sætte nye vægttavler på
>bilen, da de ikke skilte sig tilstrækkeligt ud fra bilens lak!

Her er ét sted:

http://www.j-a-s.dk/reklame/vaegttavler/busser.html

Jeg véd at de leveres i sort og hvid, og så er det jo bare med at
finde en kontrast til din bil.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-05 15:57

> [...]
>
> http://www.j-a-s.dk/reklame/vaegttavler/busser.html
>
> Jeg véd at de leveres i sort og hvid, og så er det jo bare med at

Ok, ser bare ud til at de ikke handler med private...

MVH Stetter

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 28-08-05 16:10

On Sun, 28 Aug 2005 16:57:09 +0200, "Mads Stetter" <stetter@gmail.com>
wrote:

>Ok, ser bare ud til at de ikke handler med private...

>--

Skal du virkelig hjælpes med alting? *LOL*

Hvor svært kan det være at spørge der hvor du normalt kommer med din
bil til service, om de ikke vil rekvirere sådan et sæt.

Nu har du jo både telefonnummer osv.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-05 16:34

> [...]
>
> Hvor svært kan det være at spørge der hvor du normalt kommer med din
> bil til service, om de ikke vil rekvirere sådan et sæt.

Ska' nok, ska' nok...

Fiskede bare efter en butik på nettet hvor det lige kunne sige *klik*
*klik*, og to dage efter lå det i putkassen!

Jeg finder nok ud af det... Anyway, tak for hjælpen!

MVH Stetter

Fra : ***Fr@nk***

Dato : 28-08-05 16:15

Hej.
Høyer Autodele har dem.
Koster vist 40,- for et sæt.

--
Mvh.
Fr@nk

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-05 16:35

"***Fr@nk***" <Frank.opel@gmx.netdk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Høyer Autodele har dem.
> Koster vist 40,- for et sæt.
>
> --
> Mvh.
> Fr@nk

Tak for det.. må over efter sådan et sæt!

MVH Stetter

Fra : Jan

Dato : 28-08-05 19:57

> Sidste gang jeg var til syn blev jeg bedt om at sætte nye vægttavler på
> bilen, da de ikke skilte sig tilstrækkeligt ud fra bilens lak!

Hmmm, jeg har vægttavler med sorte tal/bogstaver på en mørkeblåbil, det har
de endnu ikke sagt noget om, har været til syn op til flere gange siden jeg
fik bilen (det er en '94 )!

> Hvorhenne køber man sådanne??

Du kan få dem i enhver auto tilbehørs forretning samt f.eks. FTZ så der
ligger nok sådan en butik et sted lige i nærheden

jd

Fra : Mads Stetter

Dato : 28-08-05 20:09

"Jan" <SPAMa45@SPAMsccd.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan få dem i enhver auto tilbehørs forretning samt f.eks. FTZ så der
> ligger nok sådan en butik et sted lige i nærheden

Hmm... Nu jeg lige tænker over det, så påpegede han også kun farven da jeg
manglede en vægttavle på den ene side. Har lige haft min synsrapport fremme,
der er ganske rigtigt også kun skrevet på at der er "Manglende vægttavle"

Så tror bare jeg køber en enkelt sort og sætter på i den manglende side...
Det er jo ikke kønt med hvid på metalblå!

MVH Mads