Køb af trailer i tyskland ?
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 10:24

Er der nogle der har en god side, evt med danske forhandlere hvor man bare
henter traileren i tyskland ?

Mvh
Morten

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-08-05 10:53

www.trailersalg.dk

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 28-08-05 11:15

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har en god side, evt med danske forhandlere hvor man bare
> henter traileren i tyskland ?
>
> Mvh
> Morten

http://emmerskebiler.shopserver.dk/
Hilsen Matthias

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 11:41

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der har en god side, evt med danske forhandlere hvor man bare
> henter traileren i tyskland ?

Er der virkelig økonomi i dette?
Da jeg købte min trailer var der også en masse papirarbejde som jeg ikke kan
forestille mig bliver lettere ved at importere.

--
Tom

Fra : Aksel

Dato : 28-08-05 18:04

> [...]
> Da jeg købte min trailer var der også en masse papirarbejde som jeg ikke
> kan forestille mig bliver lettere ved at importere.

Hvis du køber af en dansk forhandler og henter i Tyskland er der ingen
problemer med papirerne, det er kun hvis du køber i Tyskalnd.

Hilsen Aksel

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-08-05 20:44

Tom wrote:
> Er der virkelig økonomi i dette?
> Da jeg købte min trailer var der også en masse papirarbejde som jeg ikke kan
> forestille mig bliver lettere ved at importere.

500 kr sparet betyder vel også lidt. (På den billigste 500 kg trailer.)
Og jeg ved ikke af der er specielt meget ekstra papirarbejde der skal
klares. Det er evt. er klarer forhandleren jo.