Sjov goller
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 09:48

hehe, den er godt nok speciel. Voldsænket så den kun har et par cm
frigang.....gad vide hvordan han forcerer kantsten og lign?

Dæk der er allllllt for små til fælgene og fælgene som er alt for brede til
at holde sig inden for skærmkasserne

Men det mest underlige er da at montere ratter sådan at det er totalt
umuligt at aflæse instrumenterne ))

Tja og så skal der lige et par sorte kryds på hver forlygte....gad vide hvor
meget denne bil skal ændres hver gang inden den kører til syn?

--
Tom

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 28-08-05 10:54

Tom wrote:
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=37833
>
> hehe, den er godt nok speciel. Voldsænket så den kun har et par cm
> frigang.....gad vide hvordan han forcerer kantsten og lign?

Der står, at den har fuld justerbar undervogn, så mon ikke det er
relativt hurtigt at hæve den igen?

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-05 11:09

Rasmus Lauritsen wrote:
> Der står, at den har fuld justerbar undervogn, så mon ikke det er
> relativt hurtigt at hæve den igen?

Ikke under kørsel i al fald, fuld justerbar betyder bare at den kan
justeres i hårdhed, rebound, og eventuelt højde, men det kræver
værktøj og adskillelse. Skal man kunne hæve/sænke under kørsel
skal man have en luft- eller hydraulisk undervogn.

Dog synes jeg da ikke den er specielt slem, grunden til den ser
ekstremt lav ud er jo den sneskraber han har under kofangeren
foran

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-05 11:24

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Dog synes jeg da ikke den er specielt slem, grunden til den ser
> ekstremt lav ud er jo den sneskraber han har under kofangeren

Arh sideskørten sidder nu også faretruende lavt. Jeg tror ikke den klarer et
vejbump uden at få alvorlige ridser

--
Tom

Fra : Brian S Jensen

Dato : 28-08-05 16:41

> [...]
>
> Tja og så skal der lige et par sorte kryds på hver forlygte....gad vide
> hvor meget denne bil skal ændres hver gang inden den kører til syn?

Ja, den er hverken køn eller lovlig - sådan som de fælger rager ud

Man forstår godt at han gerne vil sælge

Mvh.
Brian S Jensen