Hør hvorfor mekanikere elsker kvinder
Fra : Lau

Dato : 27-08-05 19:09

Fra : Frederik C

Dato : 27-08-05 19:48

Fra : Klaus G.

Dato : 27-08-05 19:48

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 27-08-05 20:02

On Sat, 27 Aug 2005 20:09:20 +0200, "Lau" <lauremovethis@pc.dk> wrote:

>vedhæftet fil i
>dk.binaer.motor

>--

Ærgerligt.

Når man endelig hører om et troværdigt
værksted,.................................ja så ligger det helt henne
i Amerika. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 27-08-05 20:10

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse

Hvor kan jeg på nettet billigst købe 2½ liter halogen fluid...?

Den er ganske simpel helt fin..LOL.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Frederik C

Dato : 27-08-05 20:19

> "Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvor kan jeg på nettet billigst købe 2½ liter halogen fluid...?

> [...]

Hvis bagdækkene sidder på forhjulene og omvendt, bliver man så mast... ?

Mvh.

Frederik

Fra : BJ

Dato : 27-08-05 20:22

"Frederik C" <f.caroesletsletviskud@sun.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis bagdækkene sidder på forhjulene og omvendt, bliver man så mast... ?

Kun hvis reservehjulet ved et uheld også er vendt modsat.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-08-05 21:05

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev....

> Kun hvis reservehjulet ved et uheld også er vendt modsat.

Damn! Et reservehjul der vender på hovedet? ROFL!

Fra : BJ

Dato : 27-08-05 22:19

"Kent Oldhøj" <NG@oldhoj.danmark> skrev i en meddelelse

KLIP

> Damn! Et reservehjul der vender på hovedet? ROFL!

Jeg går ud fra, dit 'Damn!' skyldes, du har hørt lydsporet.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian Sørup

Dato : 27-08-05 20:54

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse
> vedhæftet fil i
> dk.binaer.motor

Splluuurrrfffttttttt - Satans osse' , nu er der Cola ud over tastatur og
skærm....
ROTFLMAO
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : LarsZK

Dato : 27-08-05 22:01

Øv... som Cybercity kunde har jeg ikke adgang til dk.binaer.motor. Er der
nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan komme til at se ovennævnte
post?!?
Det lyder til at være rigtig sjov..
Mvh
LarsZK

Fra : Brian

Dato : 27-08-05 22:49

LarsZK wrote:
> Øv... som Cybercity kunde har jeg ikke adgang til dk.binaer.motor. Er
> der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan komme til at se
> ovennævnte post?!?

Jow, det har du faktisk. Du skal bare bruge den server der hedder
newsbin.cybercity.dk så er binær grupperne der.

> Det lyder til at være rigtig sjov..

Ganske underholdende

/Brian

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-08-05 23:11

LarsZK wrote:
> Øv... som Cybercity kunde har jeg ikke adgang til dk.binaer.motor. Er der
> nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan komme til at se ovennævnte
> post?!?
Du bruger blot <newsbin.cybercity.dk> i stedet. Der er de alle sammen.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : LarsZK

Dato : 27-08-05 23:38

Tak til Brian og Finn! Men jeg kan kun høre det første. Jeg er godt klar
over at jeg skal bruge et program til at hente filen med, men ikke
hvilket!?!
Der er vel ikke en, der har en hjemmeside filen lige kunne ligge på, bare
lige i 24 timer, så jeg også kunne høre det sidste. Jeg hørte kun til "fluid
in the headlights"....
Mvh
LarsZK

Fra : Brian

Dato : 28-08-05 00:01

LarsZK wrote:
> Tak til Brian og Finn! Men jeg kan kun høre det første. Jeg er godt
> klar over at jeg skal bruge et program til at hente filen med, men
> ikke hvilket!?!

Du kan fint bruge Outlook Express, som du vist bruger i forvejen ?

Marker de 5 filer, højreklik og vælg "kombiner og afkod"

> Der er vel ikke en, der har en hjemmeside filen lige kunne ligge på,
> bare lige i 24 timer, så jeg også kunne høre det sidste. Jeg hørte
> kun til "fluid in the headlights"....

Finn plejer da at prale med hans trafikale gemmested, så det kan han
sikkert nemt klare

/Brian

Fra : LarsZK

Dato : 28-08-05 00:21

Det virkede!!! Takker mange gange Brian... Og ja.. Den var rigtig sjov. Gad
vide om hun skulle overveje noget VUC eller aftenskole
Mvh
LarsZK

Fra : Finn Guldmann

Dato : 28-08-05 07:42

Brian wrote:
> [...]
> Marker de 5 filer, højreklik og vælg "kombiner og afkod"
> Finn plejer da at prale med hans trafikale gemmested, så det kan han

Den ligger der nu.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 28-08-05 10:42

"LarsZK" <@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> Der er vel ikke en, der har en hjemmeside filen lige kunne ligge på,
> bare lige i 24 timer, så jeg også kunne høre det sidste. Jeg hørte kun

Ovenstående er grunden til at jeg har bandlyst de binære grupper og sværger
til et weblink istedet for.

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."