Hvor købes der pakninger?
Fra : Jan

Dato : 27-08-05 10:37

Hej

Jeg skal have renset karburatoren på min gamle bx'er, og vil i den
forbindelse skifte pakningerne. Men jeg kan sgutte finde nogle steder at
købe nogle nye... Er der måske nogen der lige ved hvor man kan finde det
skidt.
Eventuelt er der måske én der ligger inde med et datablad over karburatoren,
så jeg kan se hvor store de skal være?
Det er en Weber 36 TLP 1/100 karburator...

- Jan

Fra : Aksel

Dato : 27-08-05 17:46

"Jan" <askforit@noget.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> karburatoren, så jeg kan se hvor store de skal være?
> Det er en Weber 36 TLP 1/100 karburator...

Citroen bør have et reparationssæt til karburatoren, består af pakninger,
dyset og svømmerventil.

Hilsen Aksel

Fra : Jan

Dato : 27-08-05 18:25

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> wrote in message

> Citroen bør have et reparationssæt til karburatoren, består af pakninger,
> dyset og svømmerventil.
>
> Hilsen Aksel

Okay, det ville være prima. Ved du tilfældigvis, hvad jeg skal slippe for
sådan et sæt?

- Jan