Afgiftslempelse på partikelfiltre til dies~
Fra : TDN

Dato : 27-08-05 07:37

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-08-05 07:57

TDN skriver:

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3227770/

Gad vide, hvordan de vil få det indført ?

Mon det bliver med tilbagevirkende kraft ?

Klaus (diesel med partikelfilter)
--
News.sonofon.dk er nu nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-08-05 10:57

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message
> TDN skriver:

> Gad vide, hvordan de vil få det indført ?
>
> Mon det bliver med tilbagevirkende kraft ?

Det tror jeg ikke du skal regne med - jeg har aldrig hørt om
afgiftsnedsættelser med tilbagevirkende kraft.
- Jeg købte vidstnok også en flaske gammel dansk inden de nedsatte
spiritusafgiften sidste år, og jeg fik heller ikke noget tilbage...

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-08-05 08:02

> [...]
> TDN skriver:

> Gad vide, hvordan de vil få det indført ?
>
> Mon det bliver med tilbagevirkende kraft ?

Kører VW med partikelfilter ?

> --
> News.sonofon.dk er nu nede igen.
> Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,
> gad vide,hvornår den kommer op igen ??????

Har du også bredbånd gennem Sonofon ?

--
mvh / regards Christian
- 1. sept. 2005, endelig skete det

Fra : KASO

Dato : 29-08-05 09:26

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Kører VW med partikelfilter ?

Det er begyndt at dukke på på enkelte modeller - men de er svjv. ikke så
langt på dette område som PSA (og de, der køber motorer af PSA - f.eks.
Ford-koncernen).

Fra : StrangeRover@gmail.c~

Dato : 29-08-05 09:48

Det er jo genialt!

Hvorfor er det lige at man hellere vil symptombehandle frem for at
helbrede?

Personlig synes jeg at det ville være *langt* smartere at gøre noget
for at fremme div. bio-brændstoffer i stedet for denne form for
lappeløsninger.

Gahhhh!!! - Politikere er da godt nok selvskrevne til pladser på
Golgafrinchan Ark Fleet Ship B.

*grrrr*