Det billigste billån?
Fra : Martin

Dato : 26-08-05 20:18

Hej NG!

Jeg er pt. igang med at undersøge markedet for billige billån. Det
billigste jeg har fundet er på 5% (6,4 ÅOP).

Lånet er på 170.000 og der er kun sikkerhed i bilen.
Løbe tid 4 år.

Er det billigt nok, eller skal jeg lede vidre...?

Hilsen
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 20:55

"Martin" <kjkjk@hjghgfl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lånet er på 170.000 og der er kun sikkerhed i bilen.
> Løbe tid 4 år.
>
> Er det billigt nok, eller skal jeg lede vidre...?

Det kommer sørme an på hvopr meget udbetaling du har. Jeg har fået tilbudt
et lån (som kassekredit) til 5,5% uden garanti og uden
stiftelsesomkostninger. Men jeg har også et rigtig godt forhold til min
bankmand og orden i min økonomi. (nej, jeg er ikke rig, men jeg bruger lidt
mindre end jeg tjener.)
Mvh Tommy

Fra : Martin

Dato : 26-08-05 21:06

TBJ wrote:
> [...]
> bankmand og orden i min økonomi. (nej, jeg er ikke rig, men jeg bruger lidt

Jeg har ikke nogen udbetaling... og det er det som tilbudet er lavet ud
fra. Formoder at dine 5,5 ikke er ÅOP? Ellers ville det være billigt.

Mvh
Martin

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 26-08-05 20:50

Martin wrote:

> Jeg er pt. igang med at undersøge markedet for billige billån. Det

Klip

Jamen, Martin, er 3 indlæg ikke tilstrækkeligt.?

Du kan måske ikke læse dem, men jeg kan. Og ret sikkert andre.

Du er vel ikke tilfældigvis Tele2 kunde.?
Tele2 har for tiden (dvs. stadig) et dårligt ry.

Mvh. Jørgen

Fra : Brian

Dato : 26-08-05 21:12

Jørgen Rasmussen wrote:

> Jamen, Martin, er 3 indlæg ikke tilstrækkeligt.?

På de første 2 havde han givet det præcis samme navn som en
anden havde gjort for 2-3 uger siden. Hvis man bruger OE giver
det den effekt, at de nye spørgsmål bare vil ende i tråd med det
oprindelige - altså langt nede. Knap så heldig en feature fra MS

/Brian

Fra : Martin

Dato : 26-08-05 21:24

Brian wrote:

> [...]
> det den effekt, at de nye spørgsmål bare vil ende i tråd med det
> oprindelige - altså langt nede. Knap så heldig en feature fra MS

Jo, i høj grad!!
Først kunne jeg ikke finde det, prøvede at sende igen på en anden maskine.
Bort set fra det så bruger jeg Thunderbird, og den har samme feature.

/Martin

Fra : Henning

Dato : 27-08-05 07:41

On Fri, 26 Aug 2005 21:18:05 +0200, Martin <kjkjk@hjghgfl.dk> wrote:

> [...]
>
>Lånet er på 170.000 og der er kun sikkerhed i bilen.
>Løbe tid 4 år.
>
>Er det billigt nok, eller skal jeg lede vidre...?

Skandiabanken, 3.95% ved 40% i udbetaling, 5% ved 20%.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Martin

Dato : 28-08-05 11:15

Henning wrote:

> Skandiabanken, 3.95% ved 40% i udbetaling, 5% ved 20%.
>

> Henning
> hsb(at)image.dk
Ok, men jeg har jo netop ikke nogen udbetaling... Er mit tilbud ok,
eller kan det blive bedre?
Erfaringer...?