Billigt billån
Fra : M

Dato : 26-08-05 19:21

Hej NG!

Jeg er pt. igang med at undersøge markedet for billige billån. Det
billigste jeg har fundet er på 5% (6,4 ÅOP).

Lånet er på 170.000 og der er kun sikkerhed i bilen.
Løbe tid 4 år.

Er det billigt nok, eller skal jeg lede vidre...?

Hilsen
Martin

Fra : Moller

Dato : 26-08-05 19:50

M wrote:
> [...]
>
> Lånet er på 170.000 og der er kun sikkerhed i bilen.
> Løbe tid 4 år.
>
> Er det billigt nok, eller skal jeg lede vidre...?

   Tjaaa... jeg har nu forhandlet bankens Billån ned til 5,7% (6,0 ÅOP) så
man må sige at gebyre osv. ved sidenaf virker lige lovlige høje når man
tænker på selve renten er mindre på dit lån, mens mits årlige udgifter
er lavere, og jeg fik det uden indskud/krone på lommen eller hvad man nu
kalder det ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 27-08-05 03:16

"M" <kkkkkjjjhhh@sdfghjjhjhj.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lånet er på 170.000 og der er kun sikkerhed i bilen.
> Løbe tid 4 år.
>
> Er det billigt nok, eller skal jeg lede vidre...?

Lån og sparbank i samarbejde med FDM

FDM Billån 3,95% (5,7 ÅOP) ved 8 år. -kræver FDM medlemskab.

mvh
Bendt