Maksvægt på trailer.
Fra : Robert Piil

Dato : 26-08-05 14:31

Jeg står overfor at skulle leje en trailer.

Hvad er reglerne, hvor meget må jeg køre med efter en Peugeot 306 st.
car?

Er der anderledes regler, hvis traileren har bremser?
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-08-05 14:44

On Fri, 26 Aug 2005 15:31:20 +0200, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>car?
>
>Er der anderledes regler, hvis traileren har bremser?

Hvad siger din reg.attest?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 26-08-05 14:47

Du kan på FDM´s hjemmeside beregne hvor meget du må spænde bag din bil. Jeg
ved ikke om skemaet ligger inde i medlemområdet. Men du kan prøve linket
her:
http://www.fdm.dk/trafikogpolitik/loveogregler/trailer.asp?mLVL1=3&mID=254
Hilsen Matthias

Fra : Aksel

Dato : 26-08-05 16:49

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> car?
>
> Er der anderledes regler, hvis traileren har bremser?

Anhængervægt med og uden bremser står på din registreringsattest.

Hilsen Aksel

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 26-08-05 19:01

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står overfor at skulle leje en trailer.
>
> Hvad er reglerne, hvor meget må jeg køre med efter en Peugeot 306 st.
> car?

Det kommer både an på din registreringsattest og dit kørekort.

--
Per, Esbjerg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-08-05 08:35

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message
> Jeg står overfor at skulle leje en trailer.
>
> Hvad er reglerne, hvor meget må jeg køre med efter en Peugeot 306 st.
> car?
>
> Er der anderledes regler, hvis traileren har bremser?

Min 306 HDi må køre med 1000 kg totalvægt med bremser. Jeg kan ikke huske
det andet tal, men sikkert omkring 650 kg.

--
mvh / regards Christian
- 1. sept. 2005, endelig skete det

Fra : Karsten Andersen

Dato : 29-08-05 17:03

Mon, 29 Aug 2005 09:34:30 +0200, skrev Christian B. Andresen, på 21
linier, i <4312ba87$0$175$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>"Robert Piil" <piil@nospam.dk> wrote in message

>Min 306 HDi må køre med 1000 kg totalvægt med bremser. Jeg kan ikke huske
>det andet tal, men sikkert omkring 650 kg.

Hvis den kun må køre med 1000kg med bremser lyder 650 kg uden, af for
meget.

--
MVH Karsten
Horsens