Hvilken Haynes manual ?
Fra : Bjarne Hansen

Dato : 26-08-05 13:35

Som boggave søger efter Haynes-manualen til VW Jocker,
men intet er at finde under denne betegnelse.

Under hvilken modelbetegnelse hører Jockeren under ?

Mvh
Bjarne

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 26-08-05 15:48

Er det ikke "bare" en Golf 3, med en speciel udstyrspakke?

Så jeg ville gå efter bogen til Golf 3...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-08-05 16:05

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> wrote in news:430f0bff$0$166
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Som boggave søger efter Haynes-manualen til VW Jocker,
> men intet er at finde under denne betegnelse.

En Joker er bare lidt gøgl og lir.

Det er en standard Golf Mk.3 fra 1992-1997 (ca.)

--
Martin Johansen [6000]
"MTF-0063 - fordi livet er for kort til træge gearskift..."

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 26-08-05 21:38

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse news:Xns96BEADBA2C514nononoinvalid@62.243.74.163...
> "Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> wrote in news:430f0bff$0$166
> $edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> En Joker er bare lidt gøgl og lir.
>
> Det er en standard Golf Mk.3 fra 1992-1997 (ca.)
Så kan det da kun være denne fundet på Thansens hjemmeside ?
http://www.thansen.dk/products.asp?c=565722906&n=1007255805#xy

og tak for jeres hjælpsomhed.

Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 23:17

> Så kan det da kun være denne fundet på Thansens hjemmeside ?
> http://www.thansen.dk/products.asp?c=565722906&n=1007255805#xy

Ja nemlig!

Personligt hælder jeg mere til "so wird's gemacht" hvis ikke det tyske sprog
er en hindring.
El diagram og illustrationer er fra de orginale værksteds manualer - og er
IMO lidt mere præcise.

http://www.delius-klasing.de/shop/detail.php4?artid=761

For 215 kr. og 3 dages tålmod er den din, leveret i postkassen fra forlaget.

Har købt en del bøger og blade ved dem - kan anbefales.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 27-08-05 09:56

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:430f944f$0$7626$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Ja nemlig!
> Personligt hælder jeg mere til "so wird's gemacht" hvis ikke det tyske
sprog er en hindring.
Ingen hindring da jeg læser tysk som et selvstændigt studium, men om
gavemodtageren behersker sproget, ved jeg pt. ikke.
> [...]
> http://www.delius-klasing.de/shop/detail.php4?artid=761
> Har købt en del bøger og blade ved dem - kan anbefales.

Tak for tipset - lyder særdeles interessant.
Jeg vil der bestille en manual til min Ford Escort 1.8 fra 1997,
og håber den lever op til forventningerne.
En Reparaturanleitung som jeg tidligere fik sendt fra Verlag Bucheli,
CH-6304 Zug/Schweiz
viste sig at være "en tynd kop te" - kan ikke anbefales !

Venlig hilsen
Bjarne

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 02-09-05 15:06

> [...]
forlaget.
| Har købt en del bøger og blade ved dem - kan anbefales.
På din anbefaling har jeg modtaget denne manual til min Ford Escort.
Billedmaterialet, de eksploderede tegninger samt teksten er af høj
kvalitet,
hvilket ikke altid er tilfældet hos Haynes.
Vil ikke betænke mig ved at forære en VW manual som gave.
Også en anbefaling herfra.

Bjarne Hansen

Fra : kristensenrune@hotma~

Dato : 26-08-05 16:12

Ja, 1991 - 1998, kan ikke lige huske hvilke måneder

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 23:09

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> skrev i en meddelelse
> Som boggave søger efter Haynes-manualen til VW Jocker,
> men intet er at finde under denne betegnelse.
>
> Under hvilken modelbetegnelse hører Jockeren under ?

Den heder nu bare Joker! Det er en alm. Golf CL med lidt ekstra udstyr.

Det kræver ikke nogen speciel service manuel at servicere elruder, sålvgrå
urskiver, soltag, sportsæder og læderrat. En ganske alm. Golf3 Haynes eller
"So wird's gemacht" hjælper dig på vej.

Go' fornøjelse.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-08-05 06:37

Bjarne Hansen skriver:

> Som boggave søger efter Haynes-manualen til VW Jocker,
> men intet er at finde under denne betegnelse.
>
> Under hvilken modelbetegnelse hører Jockeren under ?

Jocker er ikke en biltype fra VW.

Golf 3 blev i de sidst årgange solgt som en udstyrsmodel med
tillægsnavnet Joker (tonede ruder, højdejusterbare forsæder, vaccum
centrallås, indfravede blink og baglyger. osv). Altså Golf 3

Klaus (ex. VW golf 3 joker ejer)
--
News.sonofon.dk er nu nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,