Endnu et vidunder-produkt ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-08-05 12:19

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19623093&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10221

1.. Spar 13-22 % af brændstof forbruget.
2.. Forbedret ydeevne.
3.. Op til 15 % hurtigere i optrækket.
4.. Op til 16 % flere hestekræfter.
5.. Mindre motorstøj.
6.. Op til 14 % hurtigere i tophastighed.
7.. Forlænget levetid af tændrør.
8.. Længere levetid af motor.
9.. Motoren selvrenses.
10.. Karburator, indsprøjtning og brændstofpumpe arbejder bedre og
forlænger disses levetid.
11.. Op til 50 % mindre CO, HC og NOX udslip - derved lugter også
udstødningsgassen mindre.
12.. Let at montere; uden demontering af slanger mm.
13.. Garanti på motor bortfalder ikke ved påmontering af magneten.
14.. Bilen kan ligeledes gå igennem syn med magneten påmonteret.
Hvem kan dog undvære sådan én ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-05 12:23

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote in message

> [...]
> 13.. Garanti på motor bortfalder ikke ved påmontering af magneten.
> 14.. Bilen kan ligeledes gå igennem syn med magneten påmonteret.

Ha Ha Ha.
Den sidste idiot er jo sikker ikke født endnu, så der skal nok være en køber
eller to.

--
mvh / regards
Christian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 26-08-05 12:25

Christian B. Andresen wrote:

> Ha Ha Ha.
> Den sidste idiot er jo sikker ikke født endnu, så der skal nok være
> en køber eller to.

Ja der er indtil videre budt 401,- pr. stk for de 6 han har til salg.
Folk vil snydes.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 26-08-05 12:30

Kopieret :

_____________________________________

Fra producenten:

"Hvis det er et så fantastisk produkt - hvorfor er det så ikke standard på
bilerne?"

Det spørgsmål har vi stillet en repræsentant af en bilkoncern. Han
svarede:" .hver produkt som yder højere tekniske parametre af motoren som er
produceret i

flere år vil koste fabrikanter enorme summer af penge. Et hvert firmas
økonomiske politik siger, at hvis man vil have en hurtigere bil med bedre
parametre så skal

man købe en dyrere en. Hvis produktet som koster nogle få hundrede kroner
kan gøre at kunden opnår bedre bilparametre - hvorfor skal man så bruge
flere tusinde

kroner for at få en dyr bil.?"

______________________________________

I F1 kunne sådan en ting måske spare et pitstop

Bo

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-08-05 13:01

Per Beer Hansen wrote:
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=19623093&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10221

> Hvem kan dog undvære sådan én ?

Det er altså pisse smart! De magneter der bruges, bruges også i billige
pc-højttalere... det MÅ være godt

Lars B

Fra : Klaus G.

Dato : 26-08-05 13:04

> Det er altså pisse smart! De magneter der bruges, bruges også i billige
> pc-højttalere... det MÅ være godt

Og når de så mister deres effekt, så kan man bruge dem på køleskabet
bagefter:)

Mit topstykke er af Alu, får jeg så kun halv effekt? Alu er jo ikke
magnetisk :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-05 13:07

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Og når de så mister deres effekt, så kan man bruge dem på køleskabet
> bagefter:)

Eller til afkalkning af vandrør

> Mit topstykke er af Alu, får jeg så kun halv effekt? Alu er jo ikke
> magnetisk :)

Betyder intet

--
mvh / regards Christian
- 1. sept. 2005, endelig skete det

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-08-05 13:42

Christian B. Andresen wrote:
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Eller til afkalkning af vandrør

Den effekt er det vel også "så som så" med at bevise? :)

Lars B

Som i sin tid har solgt afkalkere baseret på magneter, for det var jo
smart! :)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-05 14:13

"Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> Den effekt er det vel også "så som så" med at bevise? :)
>
> Lars B
>
> Som i sin tid har solgt afkalkere baseret på magneter, for det var jo
> smart! :)

Så er du jo klar til at sælge restlageret som effektforøgere til biler

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-08-05 19:31

Christian B. Andresen wrote:
> "Lars Jensen" <fjern_lars@zulfo.dk> wrote in message

> Så er du jo klar til at sælge restlageret som effektforøgere til biler

Er ikke i branchen længere, det sluttede for over 10 år siden :)

Lars B

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-08-05 06:35

Lars Jensen skriver:

> Er ikke i branchen længere, det sluttede for over 10 år siden :)

Damn, du har ikke et par stykker tilbage til "foræringspris" eller
deromkring ??

Mine forældre fik monteret magneter på deres rør for 15 år siden (eller
sådan noget). Kalken hænger ikke så godt fast i bruseren efter den
operation.

Det kunne jeg godt bruge herhjemme.

Klaus
--
News.sonofon.dk er nu nede igen.
Døde fredag den 26/8-2005 midt på dagen,

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-08-05 07:24

Kalken hænger ikke så godt fast i bruseren efter den
> operation.
>
> Det kunne jeg godt bruge herhjemme.

Jeg har lavet det stunt med et par STORE ht.magneter + fra nogle døde
harddiske. Det har bevirket at kalkudfældningen er mindre, og vi kan dosere
sæbe efter "blødt vand", på trods af vi bor i et område med 19-21° hårdt
vand. Så der er en effekt, men hvis man tror det er et vidundermiddel, som
fjerner kalk 100%- bliver man skuffet, yderligere hvis man har betalt en
plat..."næringsdrivende" en formue i den tro ;)).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-08-05 07:49

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> [...]
> sæbe efter "blødt vand", på trods af vi bor i et område med 19-21° hårdt

Netop

> Så der er en effekt, men hvis man tror det er et vidundermiddel, som
> fjerner kalk 100%- bliver man skuffet, yderligere hvis man har betalt en
> plat..."næringsdrivende" en formue i den tro ;)).

Jeg tror at de game gav "en hund" for deres magneter.

Klaus

Fra : Lars Jensen

Dato : 27-08-05 11:33

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Netop

Der er en effekt, det er vi enige om!

> Jeg tror at de game gav "en hund" for deres magneter.

I starten kunne man få nogle store smarte "boligafkalkere" til over
1000,- men der gik ikke lang tid før de kom i en lille papkasse, til små
penge..

> Klaus

Lars B

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-08-05 14:22

Lars Jensen wrote:
> Det er altså pisse smart! De magneter der bruges, bruges også i billige
> pc-højttalere... det MÅ være godt

Hovhov, neodynium-magneter fejler ikke noget. Deres fordel er, at de er
ganske kraftige i forhold til størrelsen. De bruger derfor ofte til
højttalerenheder i hovedtelefoner og til diskanter i biler, hvor plads
og tyngde er en faktor.

Men jeg gad godtnok ikke spænde dem på min brændstofslange :)

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : Uffe Ravn