Bule udretning
Fra : Fer

Dato : 26-08-05 10:34

Hej NG

Jeg har været så "heldig" at der er blevet smækket en dør op i siden af
min Peugeot 206. Chipsaway vil have 850 plus moms for at rette den ud.
Syntes det er en anelse pebret. Er der andre spillere på banen der evt
kan gøre det lidt billigere?

Mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 10:45

"Fer" <nospam@fotofer.dk> skrev i en meddelelse

Chipsaway vil have 850 plus moms for at rette den ud.
> Syntes det er en anelse pebret. Er der andre spillere på banen der evt kan
> gøre det lidt billigere?

Der er noget som hedder Dentbusters, og en som kalder sig bulemanden. Du kan
også gøre det selv m.en hårtørrer og en sugekop, jeg har praktiseret det
flere gange :)).

Fra : Ege

Dato : 26-08-05 10:49

Kan man få en beskrivelse på hvordan man bruger hårtørrer og en sugekop ?
Er det alle buler man kan klare med det ?

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-08-05 10:57

"Ege" <info@egesby.dk> wrote in message
> Kan man få en beskrivelse på hvordan man bruger hårtørrer og en sugekop ?
> Er det alle buler man kan klare med det ?

På aftonbladets sider er der jo "Bosse Bildoktoren" - han gør det med
limpinde og glidehammer - der er beskrivelser, godtnok på svenska.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter

Dato : 26-08-05 11:05

[klip]

> På aftonbladets sider er der jo "Bosse Bildoktoren" - han gør det med
> limpinde og glidehammer - der er beskrivelser, godtnok på svenska.

Lyder lidt pudsigt.

Har du et link?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 26-08-05 11:08

> Lyder lidt pudsigt.
>
> Har du et link?

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=4637&a=91081

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 11:12

han gør det med
> limpinde og

Jeg har prøvet det stunt med at varme stiften til en limpistol, men den hang
ikke så godt i som min sugekop, i mangel af bedre kan det dog bruges-
resultatet bliver der efter ;).

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 11:07

"Ege" <info@egesby.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man få en beskrivelse på hvordan man bruger hårtørrer og en sugekop ?
> Er det alle buler man kan klare med det ?

Du LUNER lakken m. tørren, så den ikke revner, derefter presses "koppen"
fast- og der hives til bulen er rettet ud, eller den slipper. Gentages efter
behov ;). Det kan bruges på alle, resultatet afh. af bulen og den "kop" du
har fået fat i. Jeg har brugt en fra noget legetøj og en notesholder, til
store kan du bruge en lokums"svupper" ;).

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 26-08-05 11:42

> [...]
> min Peugeot 206. Chipsaway vil have 850 plus moms for at rette den ud.
> Syntes det er en anelse pebret. Er der andre spillere på banen der evt kan

Kig evt. her :

www.NoPaint.dk
www.DentBusters.dk

Men GDS metoden er nok billigst

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 23:27

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 23:32

> [...]
> min Peugeot 206. Chipsaway vil have 850 plus moms for at rette den ud.
> Syntes det er en anelse pebret. Er der andre spillere på banen der evt kan

IMHO! Bid i det sure æble og få det omlakeret, der er efter min erfaring
33,3% chance for at de kan fjerne bulen helt uden flimmer.

Er bulen med en skarp kant er chancen for usynlighed lig nul.

Jeg gav 2000 for at få fjernet 3 buler, de to af dem kunne jeg efterfølgende
se som flimmer når lyset stod i, den sidste som var meget lille og blød
forsvandt dog helt.

Det kommer selvfølgelig an på ens tolerancetærskel, men hvis man på en
nyvasket bil kan se flimmer i lakken, er pengene efter min mening spildt.
Jeg fortrød at jeg ikke brugte lidt flere penge på spartel og lak.

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Henrik B.

Dato : 12-09-05 11:27

> IMHO! Bid i det sure æble og få det omlakeret, der er efter min erfaring
> 33,3% chance for at de kan fjerne bulen helt uden flimmer.

Har netop fået fjernet Bilkabuler i 3 af mine døre. Resultat? 100% væk, uden
spor.

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 16:09

> "Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:430f97c3$0$7636$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Har netop fået fjernet Bilkabuler i 3 af mine døre. Resultat? 100% væk,
> uden spor.

Nå men så kan du jo roligt tage i Bilka igen

--
Tom