Der er 24 timer endnu.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 10:50

Så er der ganske eksakt 24 timer til at far kan hente sit nye
vidunder.

Hvad glæder jeg mig så mest til?

Ooooh, der er mange ting.

Lugten af ny bil.
3 års totalgaranti.
Kædetrukne knastaksler.
Automatgear.
ESP.
Osv.
Fri hele eftermiddagen, så man kan komme ud og lege.

Det er bare ærgerligt at meteorologerne ikke har lovet solskinsvejr.
Det synes jeg faktisk at jeg har fortjent.

Der er ikke ret mange ting i verden der er så rart som at hente en
spritny bil.

Jeg har en fornemmelse af, at det er jeg ikke alene om, eller....?

Venlig hilsen
Folmer

================
Der jo fandme står med 4 vinterdæk der passer til FIAT og Alfa.
195/65 - 15 Good Year UG6 Kørt under 10000 km.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-08-05 11:02

Folmer Rasmussen wrote:
> Så er der ganske eksakt 24 timer til at far kan hente sit nye
> vidunder.

He he... Spændt som et lille barn...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 11:08

On Thu, 25 Aug 2005 12:02:04 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>He he... Spændt som et lille barn...

>--

Det minder i uhyggelig grad om juleaftensdag i de helt unge år. *LOL*

Bortset fra at man véd hvad man får.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Sørup

Dato : 25-08-05 11:15

meddelelse news:430d9624$0$18648$14726298@news.sunsite.dk...

> He he... Spændt som et lille barn...

Morten, hvordan var det med din V70 da du skulle montere sideblink ?
Sidder der et kabel klar i inderskærmet eller skal man selv til at
snedkerere.
...og undskyld til dig Folmer for at bryde ind i din glædesrus

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-08-05 15:42

Brian Sørup wrote:
> Morten, hvordan var det med din V70 da du skulle montere sideblink ?

He he...

Som du så har fået svar på via messenger (dette svar der derfor blot til
andre) så var min med blinklys...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-08-05 10:59

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
> Så er der ganske eksakt 24 timer til at far kan hente sit nye
> vidunder.

Har du aftalt udlevering til kl. 11:49 ? - det var da et sjovt
tidspunkt...

> Jeg har en fornemmelse af, at det er jeg ikke alene om, eller....?

Det er jo lige netop den fornemmelse man havde i barndommen, nå man stod
nede foran legetøjsbutikken med lommen fuld af mønter fra den slagtede
sparegris

- Kører du forresten stadigvæk til Finland i dit nye job ? - på vej hjem fra
sommerferie sad jeg i køen ved Seawindline i Turku og så på en lastbil fra
dit nye firma - chaufføren kunne faktisk godt ligne een som jeg forestiller
mig en Folmer ser ud - men jeg kunne dog ikke få mig mandet op til at
spørge

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 11:15

On Thu, 25 Aug 2005 11:58:54 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

> [...]
>>

>Det er jo lige netop den fornemmelse man havde i barndommen, nå man stod
>nede foran legetøjsbutikken med lommen fuld af mønter fra den slagtede

Ja, eller HELE juleafrensdag.

> [...]

>dit nye firma - chaufføren kunne faktisk godt ligne een som jeg forestiller
>mig en Folmer ser ud - men jeg kunne dog ikke få mig mandet op til at

Jojo. Det sker ikke så sjældent at jeg runder Finland.

Det kunne være interessant at få et indblik i, hvordan du mener en
Folmer ser ud.

Du havde da været så hjerteligt velkommen til at henvende dig. Det er
altid hyggeligt at få en snak med folk man deler interesser med.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 25-08-05 13:49

> Det kunne være interessant at få et indblik i, hvordan du mener en
> Folmer ser ud.

Jeg har det såmænd bare med at danne mig et billede på nethinden af, hvordan
jeg tror at folk jeg kommunikerer med, ser ud.
Jeg er nu mange gange blevet snydt af min egen fantasi
Jeg ser for mig en mand omkring de 50, med briller med stålstel og
gråsprængt skæg - en hyggelig gut som godt kan lide at snakke

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 25-08-05 19:26

Folmer Rasmussen wrote:

> Det kunne være interessant at få et indblik i, hvordan du mener en
> Folmer ser ud.

Og lige netop dét, har jo været diskuteret tidligere her i gruppen:

Lille Ole er med sin far i ZOO og står og ser på aberne.
Far spørger Ole "Hvad tror du så det er for nogen ?"
"Det er eksportchauffører" svarer Ole
"Hvordan kommer du dog frem til det, lille Ole ?" spørger far.
"Jo" siger Ole "De er møgbeskidte, røde og hudløse i røven og ham der ovre
har lige kneppet tre forskellige!"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 19:41

On Thu, 25 Aug 2005 20:25:49 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> wrote:

> [...]
>"Hvordan kommer du dog frem til det, lille Ole ?" spørger far.
>"Jo" siger Ole "De er møgbeskidte, røde og hudløse i røven og ham der ovre

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Det er lige sådan jeg gerne vil ha' det, hvis jeg kunne blive fri for
den hudløse røv.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : hanzen

Dato : 25-08-05 14:17

> Så er der ganske eksakt 24 timer til at far kan hente sit nye
> vidunder.

Til Lykke

> Hvad glæder jeg mig så mest til?

Den første bule?

> Ooooh, der er mange ting.
>
> Lugten af ny bil.

Ny plastic lugter grimt

> 3 års totalgaranti.

Go' ting

> Kædetrukne knastaksler.

Go' ting - alt andet burde forbydes.

> Automatgear.

Når man har fri så har man heeeelt fri. Ingen overflødige bevægelser.

> ESP.

Kan virke ødelæggende på det sjove.

> Osv.

??
Rat?
Sæder?

> Fri hele eftermiddagen, så man kan komme ud og lege.

Dagen efter bliver rigtig træls

> Det er bare ærgerligt at meteorologerne ikke har lovet solskinsvejr.

Så kan du teste et eventuelt soltag for tæthed.

> Det synes jeg faktisk at jeg har fortjent.

Ak, ja så ved du nu hvor lidt din mening betyder

> Der er ikke ret mange ting i verden der er så rart som at hente en
> spritny bil.

Det er dæleme rigtigt.

> Jeg har en fornemmelse af, at det er jeg ikke alene om, eller....?

Det er heller ikke rart at være alene.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 15:09

On Thu, 25 Aug 2005 15:16:52 +0200, "hanzen" <hanzen@mailmeNOT.dk>
wrote:

>Til Lykke

>--

1000 tak.

>--
>
>Den første bule?

>--

Det der gider jeg sleeet ike at høre på.

Det første stykke tid har man dog en tendens til at parkere hvor
båsene er bredest, og Paris er ikke det første feriemål.

>--

>Ny plastic lugter grimt

>--

Så må jeg jo i banken og låne til et wunder-baum. Jeg har set at man
kan få dem med nybilsduft.

>--

>Go' ting

>--

Majet majet fin ting.

>--

>Go' ting - alt andet burde forbydes.

>--

Vi er helt enige.

>--

>Når man har fri så har man heeeelt fri. Ingen overflødige bevægelser.

>--

I det daglige har jeg 16 gear til rådighed. Det rækker længe.

>--

>Kan virke ødelæggende på det sjove.

>--

I min alder er man stort set færdig med at køre sidelæns, men det kan
jo deaktiveres.

>--

>Rat?
>Sæder?

>--

Rat i læder. Sæder i grå veleur. Helt OK til en sort bil.

>--

>Dagen efter bliver rigtig træls

>--

Glædesspreder!! *LOL*

>--

>Så kan du teste et eventuelt soltag for tæthed.

>--

Med fuldaut. klima????

>--

>Ak, ja så ved du nu hvor lidt din mening betyder

>--

Ja, det er præcis som at komme hjem.

>--

>Det er dæleme rigtigt.

>--

Nemly...........

>--

>Det er heller ikke rart at være alene.

>--

Det synes jeg kommer meget an på, hvad alternativerne er. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Brian Sørup

Dato : 25-08-05 15:31

> Det der gider jeg sleeet ike at høre på.
>
> Det første stykke tid har man dog en tendens til at parkere hvor
> båsene er bredest, og Paris er ikke det første feriemål.

Gør som en af mine kolleger, han sendte konen ind til byen for at
handle, i den nye vogn selvfølgelig, han glemte bare at den nye var
større end den gamle, og de parkerede altid på den underjordiske
parkering.
Konen var godtnok lidt stille da hun kom hjem og havde prøvet at møblere
rundt på betonpillerne.......
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut. - som kun kommer i den underjordiske med mig bag

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-08-05 12:33

Brian Sørup wrote:
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Konen var godtnok lidt stille da hun kom hjem og havde prøvet at møblere
> rundt på betonpillerne.......

Det er ikke kun kvinder der kan finde på det! :)

http://www.zulfo.dk/default.asp?side=/skrammer/page_01.htm

> Brian Sørup

Lars B

Fra : Brian

Dato : 26-08-05 20:00

Lars Jensen wrote:

> Det er ikke kun kvinder der kan finde på det! :)
>
> http://www.zulfo.dk/default.asp?side=/skrammer/page_01.htm

Eller man kan omformulere og sige, at du kører som en kvinde

/Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 26-08-05 21:51

Brian wrote:

> Eller man kan omformulere og sige, at du kører som en kvinde

Som også skrevet står

Der var lige lidt for meget fart på øsen igennem tunnellen :)

> /Brian

Lars B

Fra : Brizz

Dato : 25-08-05 16:41

Folmer Rasmussen wrote:
> Så er der ganske eksakt 24 timer til at far kan hente sit nye
> vidunder.
>
> Hvad glæder jeg mig så mest til?
>
> Ooooh, der er mange ting.
>
> Lugten af ny bil.

Du kan da bare købe et sæt lædertøj til konen så har du lugten af ny bil
igen

Mvh Brian
---
www.arcticphoto.dk

Fra : hanzen

Dato : 25-08-05 17:38

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da bare købe et sæt lædertøj til konen så har du lugten af ny bil
> igen

Så skal konen jo med hver gang.
Det gør festen dobbelt så dyr og halvt så sjov

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 16:54

> Så er der ganske eksakt 24 timer til at far kan hente sit nye
> vidunder.
>
> Hvad glæder jeg mig så mest til?
>
> Ooooh, der er mange ting.
>
> Lugten af ny bil.

Hvad har du da købt ?

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 19:20

On Thu, 25 Aug 2005 17:54:15 +0200, "Olesen" <n/a> wrote:

>Hvad har du da købt ?

>--

En Jundai.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 25-08-05 19:25

KLIP

> En Jundai.

Den får en superb medfart i seneste Danske Sælgere.

Som eneste store irritationsmoment er radioen ... eller rettere hullet..;)

Det bedste er vel at denne store fine bil blot koster 25% af
anskaffelsessummen det første år i forhøjet skattepligtig indkomst.

Napper man den på kilometerpenge med maks. 20.000 km om året i 5 år, har man
gjort en pæn lille fortjeneste.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 19:45

On Thu, 25 Aug 2005 20:24:44 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

> [...]
>anskaffelsessummen det første år i forhøjet skattepligtig indkomst.
>
>Napper man den på kilometerpenge med maks. 20.000 km om året i 5 år, har man

Den får faktisk en helt fin kritik mange steder.

Det er rigtigt at den der fralæggeplads under radioen ikke pynter alt
for meget, men det er faktisk af hensyn til montering af navi. +
22.000 kr.

Eller en eftermontering efter eget valg.

Det er vel ikke sådan at DS's omtale af automobilet findes på nettet,
eller at du har scannermuligheder?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 25-08-05 19:47

KLIP

> Det er vel ikke sådan at DS's omtale af automobilet findes på nettet,
> eller at du har scannermuligheder?

Á starter lige scanneren.

Uno momento ..... ups ... hvad hedder det egentlig på koreansk..?...

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 20:04

On Thu, 25 Aug 2005 20:47:05 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>KLIP

>Á starter lige scanneren.

>--

Æ taknemmelighed kjænner ingen grænser.

>--

>Uno momento ..... ups ... hvad hedder det egentlig på koreansk..?...

>--

Det skal jeg ikke kunne sige. *LOL*

Det er ikke til at finde u a derude.

De ligner hinanden allesammen, og hele bundtet hedder Kim.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 25-08-05 21:08

KLIP

> Æ taknemmelighed kjænner ingen grænser.

Jeg har nu prøvet forskellige muligheder og mailen/mailene kommer retur.

Filerne er nu sendt enkeltvis i PDF-format.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 21:16

On Thu, 25 Aug 2005 22:08:08 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>KLIP

>Jeg har nu prøvet forskellige muligheder og mailen/mailene kommer retur.
>
>Filerne er nu sendt enkeltvis i PDF-format.

>--

Ja tak, og som det fremgår af min mail, er de modtaget med stor tak.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 25-08-05 21:19

KLIP

> Ja tak, og som det fremgår af min mail, er de modtaget med stor tak.

Oki doki.

Der er vedhæftet 2 forskellige artikler.

--
Bjørn J.
~~let's misbehave~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 21:42

On Thu, 25 Aug 2005 22:19:12 +0200, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>KLIP

>Oki doki.
>
>Der er vedhæftet 2 forskellige artikler.

>--

Det er jeg med på.

Begge to meget interessante.

Jeg læste også en østrigsk anmeldelse af køretøjet. De var ligeledes
overvejende positive.

Det der kørebogshalløj. Det er s'gu da godt man ikke skal slås med det
til dagligt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 25-08-05 21:53

KLIP

> Det der kørebogshalløj. Det er s'gu da godt man ikke skal slås med det
> til dagligt.

Forståeligt, for uanset hvad du gør, er og bliver du taberen.

Som du kan læse, endda med mulighed for tab af hus og hjem.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Michael

Dato : 26-08-05 13:08

On Thu, 25 Aug 2005 20:45:10 +0200, Folmer Rasmussen
> [...]

>Det er rigtigt at den der fralæggeplads under radioen ikke pynter alt
>for meget, men det er faktisk af hensyn til montering af navi. +

Hvor har du set den navigation, den er ikke at finde på deres www og
udstyr.

Fra : BJ

Dato : 26-08-05 13:29

"Michael" <virkerikke@nomail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvor har du set den navigation, den er ikke at finde på deres www og
> udstyr.

Det er ikke Hyundais "eget", men et eller andet mærkehalløj.

Jeg vil tro med den ny stormodel, der vil komme et originalt
navigationsanlæg som også vil passe ind i Sonaten.

Indtil videre laves kun radio/cd-systemet som kan ses fint på
http://www.hyundai.com

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-08-05 13:41

On Fri, 26 Aug 2005 14:07:44 +0200, Michael <virkerikke@nomail.com>
wrote:

>Hvor har du set den navigation, den er ikke at finde på deres www og
>udstyr.

>--

Det er Pioneer der leverer.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 25-08-05 17:07

> Kædetrukne knastaksler.

*LOL*

Kan man få andet?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 25-08-05 18:22

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>Kan man få andet?

Åehædrrrrr.....

;)

--
jan@stevns.net

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 19:19

On Thu, 25 Aug 2005 18:07:29 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>*LOL*
>
>Kan man få andet?

>--

Hæhæ, ja det lader sig gøre.

Der kører desværre rigtigt mange elastikker rundt i ellers udemærkede
biler.

Venlig hilsen
Folmer