Golf stjålet i Aalborg
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 20:21

Bilen er stjålet fra Fredericiagade i dagtimerne 24/8 2005.
Hvis nogen har set bilen bliver fjernet hører jeg meget gerne.

Det formodes at den er fjernet med henblik på skrælning da den havde 18 BBS
fælge, læder Recaro sæder og VW navigation m. CD veksler.

Det er en Golf IV GTI TDI men er kendetegnet ved at der ikke er
modelbetegnelse på,
sorte VW emblemer og røde bremsekalibre. Samt en lille Tom & Jerry
paintbrush tegning på tankklappen.

Nr. plade TD 46 310.

Billede er postet i dk.binaer.motor

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-08-05 20:30

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote in

> [...]
> modelbetegnelse på,
> sorte VW emblemer og røde bremsekalibre. Samt en lille Tom & Jerry

Neeeeej... damn.

Det smerter mig at høre Claus :(

For helvede hvorfor kan folk ikke holde fingrene fra det andre har knoklet
og svedt for (

Håber du finder den igen og jeg holder øje her i Kolding, selvom det nok er
tvivlsom den dukker op her :(

--
Martin Johansen [6000]
Saab 9000CST170 2,3-16v '94

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 20:35

> For helvede hvorfor kan folk ikke holde fingrene fra det andre har knoklet
> og svedt for (

Ja det er sur røv !!!

> Håber du finder den igen og jeg holder øje her i Kolding, selvom det nok
> er
> tvivlsom den dukker op her :(

Tak for medfølelsen, det er nu heldigvis ikke min bil, men en kammerats.
Jeg har dog lidt følelser med i det da jeg har deltaget i ombygningen fra
1,8T til TDI.

Den er virkelig en ener da den har stort set alt i udstyr.

Heldigvis har han tegnet ekstra forsikring på udstyret, men alligevel.......

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-08-05 20:39

> Ja det er sur røv !!!

Mega :(

> Tak for medfølelsen, det er nu heldigvis ikke min bil, men en
> kammerats.

Nå for pokker - troede det var din.

Ikke at det gør det mindre surt...

> Heldigvis har han tegnet ekstra forsikring på udstyret, men
> alligevel.......

Kan godt følge dig. En bil man har lagt så meget i er jo mere værd end på
papiret.

--
Martin Johansen [6000]
Saab 9000CST170 2,3-16v '94

Fra : Mikkel Lund

Dato : 24-08-05 21:40

> [...]
> modelbetegnelse på,
> sorte VW emblemer og røde bremsekalibre. Samt en lille Tom & Jerry

Kedeligt, prøvede det samme i foråret. I mit tilfælde smed de den i
midtbyen, hvor politiet fandt den 3 uger efter.
Skal nok kigge efter den. Husk at skriv når I ved mere.
--
Hilsen Mikkel
------

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-05 22:03

Claus Petersen wrote:
> Billede er postet i dk.binaer.motor

Hvad med os som ikke bruger det der binære snask men gerne
vil se hvad vi skal holde øje med?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 15:44

http://vwfanatic.dk/Billeder/Diverse/GTI-027.jpg

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Michael

Dato : 24-08-05 22:10

> [...]
> fælge, læder Recaro sæder og VW navigation m. CD veksler.
>
> Det er en Golf IV GTI TDI men er kendetegnet ved at der ikke er

Ingen startspærre?

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 15:41

> Ingen startspærre?

Jo, den er nok ikke startet, men nærmere transporteret væk.
Han har alle nøgler i behold.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Michael

Dato : 25-08-05 18:16

> Jo, den er nok ikke startet, men nærmere transporteret væk.
> Han har alle nøgler i behold.

ok, hvis den er transporteret væl burde alarmen vel gå igang?

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-08-05 22:17

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:430cc803$0$7621$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
18 BBS
> fælge, læder Recaro sæder og VW navigation m. CD veksler.

Hvis du har ret i din antagelse omkring hensigten med tyveriet er bilen
formodentlig allerede ribbet for de gode sager, man kan skille meget bil
ad på 3-4 timer hvis man er et par stykker.

Ikke for at være pessimist eller noget, men jeg tror din kammerat skal
være mere end alm. heldig for at få hans øjesten igen i hel tilstand.

Jeg håber dog det lykkedes og skal holde et vågent øje heroppe mellem
hjørring og brønderslev
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Esben Taersker

Dato : 24-08-05 22:44

Claus Petersen wrote:
> [...]
> modelbetegnelse på,
> sorte VW emblemer og røde bremsekalibre. Samt en lille Tom & Jerry

Ret smart at pille model-betagnelserne af, når de alligevel står i
nummerpladen: TD = TurboDiesel... Nu kan jeg i hvert fald huske
forbogstaverne hvis der skulle ligge sådan én og spærre vejen en af de
nærmeste dage....

/Esben

Fra : Liquid

Dato : 24-08-05 22:36

> Bilen er stjålet fra Fredericiagade i dagtimerne 24/8 2005.
> Hvis nogen har set bilen bliver fjernet hører jeg meget gerne.

Husk også at efterlys den på
http://www.vagcars.dk/forum/forum.asp?FORUM_ID=12 og diverse andre fora.

- Martin

Fra : Q

Dato : 24-08-05 23:22

> Bilen er stjålet fra Fredericiagade i dagtimerne 24/8 2005.
> Hvis nogen har set bilen bliver fjernet hører jeg meget gerne.

Kan det tænkes at bilen har holdt på de afspærrede parkeringspladser i
fredericiagade på stykket mellem absalonsgade og dannebrogsgade? ( der ved
det lille grønne område, hvor man får parkeringsbøder for at holde ).. Kunne
være nogen af håndværkerne har fået den fjernet fordi de mener de ejer alle
parkeringspladserne?

Lidt spøjst at det kan lade sig gøre i dagtimerne, der er da ikke helt dødt
i kvarteret på den tid af dagen..

> Det formodes at den er fjernet med henblik på skrælning da den havde 18
BBS
> fælge, læder Recaro sæder og VW navigation m. CD veksler.

Man skulle næsten tro det var bestilt arbejde

> Nr. plade TD 46 310.
>
> Billede er postet i dk.binaer.motor

Holder øje i området!

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 15:38

> [...]
> Kunne
> være nogen af håndværkerne har fået den fjernet fordi de mener de ejer

Det tror jeg næppe - hun holder der hver dag, så ville det nok blive lidt
dyrt.
Og så vidste politiet sikkert besked hvis den var fjernet - det kan vel ikke
ske uden deres indblanding.

> Lidt spøjst at det kan lade sig gøre i dagtimerne, der er da ikke helt
> dødt
> i kvarteret på den tid af dagen..

Næh det har også vakt en del undren, derfor vil vi også gerne finde ud af
hvordan den er fjernet.
Ingen glasskår (den har jo selvfølgelig komfortlukke), han har alle nøgler i
behold.
De konen altid har den stående i frigear er den jo nem at trække op på en
ladbil.
Håndbremse kablet er forholdsvis nemt at klippe over på sådan en.

> BBS
>
> Man skulle næsten tro det var bestilt arbejde

Ja det hælder min kammi også til da hans kone arbejde i området holder den
parkeret i Fredericagade på alle arbejdsdage.
Så der er nok nogen der har set at den holder der ofte, derefter er det jo
nemt at planlægge.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-08-05 15:49

Claus Petersen skriver:

> De konen altid har den stående i frigear er den jo nem at trække op på en
> ladbil.
> Håndbremse kablet er forholdsvis nemt at klippe over på sådan en.

En ladbil med spil er ret ligeglad med håndbremse....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian A.

Dato : 25-08-05 10:51

> Bilen er stjålet fra Fredericiagade i dagtimerne 24/8 2005.
> Hvis nogen har set bilen bliver fjernet hører jeg meget gerne.

Hvis man ser bilen et sted, skal man så ringe til dig(din kammerat) eller
politiet først ?

;)

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 15:31

> Hvis man ser bilen et sted, skal man så ringe til dig(din kammerat) eller
> politiet først ?
>

> ;)

Man kunne jo svare her hvis man havde set noget da bilen blev fjernet.
Eller evt. lige sende mig en mail.
Hvis man ser den på gaden ville det nok være smartest at kontakte politiet.

--
/Claus

www.vwfanatic.dk

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-08-05 16:42

> Man kunne jo svare her hvis man havde set noget da bilen blev fjernet.
> Eller evt. lige sende mig en mail.

Har du snakket med de håndværkere der skulle være i nærheden af
gerningsstedet?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 17:11

> [...]
> meddelelse news:430dd5b2$0$7624$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> Har du snakket med de håndværkere der skulle være i nærheden af

Næh! Det er som sagt ikke min bil, jeg har ikke været på "gerningsstedet".

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Q

Dato : 25-08-05 22:11

> Næh! Det er som sagt ikke min bil, jeg har ikke været på "gerningsstedet".

Det var måske en ide lige at høre dem om de har set noget?..

Jeg kan ikke lige huske hvad der står på skiltet, men hvis det er nødvendigt
kan jeg da godt lige smutte forbi..

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 15:27

> Det var måske en ide lige at høre dem om de har set noget?..
>
> Jeg kan ikke lige huske hvad der står på skiltet, men hvis det er
> nødvendigt
> kan jeg da godt lige smutte forbi..

Bilen er ikke dukket op endnu.

Jeg har givet din ide videre til min kammi.
Han kigger selv forbi og ser om han kan finde nogle "vidner" blandt
håndværkerne.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 26-08-05 22:15

> Det formodes at den er fjernet med henblik på skrælning da den havde 18
> BBS
> fælge

Har godt nok hørt om eightteen-wheeler.
Men en Golf med 18 hjul?
Aldrig!

Alvor:
Har medfølelse med ejeren, det er p**** træls!

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-05 22:35

> Har godt nok hørt om eightteen-wheeler.
> Men en Golf med 18 hjul?

Ejeren har godt nok tidliger arbejdet i et hæderkronet hjulfirma, men 18
fælge er det nok ikke.
Der er selvfølgelig tale om 18" fælge som de fleste andre nok har fattet :)

> Alvor:
> Har medfølelse med ejeren, det er p**** træls!

Ja han er helt nede i kælderen.
Der var lagt meget arbejde i dunken.