Ny antennepisk til Polo:
Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 19:52

Hej med jer,

Er der nogen af jer der har gode erfaringer med uoriginale "piske" til en
VW?

Bliver lyden i radioen dårligere eller andet?

En original pisk koster knap 200 + moms!!

MVH

Bo

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 20:01

"EJSMB" <ejsmb(snabelA).dk> skrev i en meddelelse

> En original pisk koster knap 200 + moms!!

Og ?
Det er da en ok pris når man tænker på
bilen så igen er original....du bruger alligevel
disse evt. sparede penge på noget andet pjat

Fra : Lars Knudsen

Dato : 24-08-05 20:10

Hej,

On Wed, 24 Aug 2005 20:52:16 +0200, "EJSMB" <ejsmb(snabelA).dk> wrote:

>Er der nogen af jer der har gode erfaringer med uoriginale "piske" til en
>VW?
>
>Bliver lyden i radioen dårligere eller andet?
>
>En original pisk koster knap 200 + moms!!

Jeg havde en gang en uoriginal i en Xsara - den var godt nok på ingen
måde pengene værd... Dårlig radiomodtagelse mm.

** Lars

Fra : Buhl

Dato : 25-08-05 07:58

"EJSMB" <ejsmb(snabelA).dk> wrote in message
> [...]
> VW?
>
> Bliver lyden i radioen dårligere eller andet?
>
> En original pisk koster knap 200 + moms!!

Biltema - ca. 60,- incl. "oms"

Mvh.
Hans Houmøller

Fra : Ukendt