Monstertråd.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 24-08-05 10:10

Dawz

Var lige et smut ovre i dk.politik.trafik tjek lige længden af denne
motorvejstråd :

Jeg kan ikke mindes jeg har set nogen der er længere....
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Mogens

Dato : 24-08-05 19:28

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> Var lige et smut ovre i dk.politik.trafik tjek lige længden af denne
> motorvejstråd :

Jeg skal liiige love for, de diskuterer trafikpolitik
Citat:
"Fiskere? Der er næsten ingen fiskere tilbage i denne tidligere store
fiskerination, og dem der ER tilbage, fisker fra kolossale, flydende
fabrikker i Nordatlanten, og de klarer sig"

> Jeg kan ikke mindes jeg har set nogen der er længere....

Fartpilottråden lakker derop ad...
--
Mvh MK
som siger farvel og tak for en tid -> på ferie med Camaro'en i Frankrig

Fra : Brian Sørup

Dato : 24-08-05 19:36

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fiskerination, og dem der ER tilbage, fisker fra kolossale, flydende
> fabrikker i Nordatlanten, og de klarer sig"

Hvis det er *din* tråd du hentyder til er den ikke engang 1/5 af
motorvejstråden !

Fra : Mogens

Dato : 24-08-05 19:44

> Hvis det er *din* tråd du hentyder til er den ikke engang 1/5 af
> motorvejstråden !

OK - så må vi ha' fat i den gamle Omega 3000 tråd, der rundede
500 postings - og ikke mindst satte sindene i kog
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 24-08-05 21:35

Mogens wrote:

> OK - så må vi ha' fat i den gamle Omega 3000 tråd, der rundede
> 500 postings - og ikke mindst satte sindene i kog

traffiktråden har 1043 posts!

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 24-08-05 21:43

On Wed, 24 Aug 2005 22:35:25 +0200, Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>traffiktråden har 1043 posts!

>--

Den kan vi sagtens pelse herinde.

Der er bare et initiativrigt individ der skal stille forslag om at
gøre det forbudt at køre med trailer efter en personbil vest for
Storebælt. *LOL*

Eller alternativt belægge slig kørsel med afgift.

Det skulle nok få gang i gruppen.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 25-08-05 20:39

> Der er bare et initiativrigt individ der skal stille forslag om at
> gøre det forbudt at køre med trailer efter en personbil vest for
> Storebælt. *LOL*
>
> Eller alternativt belægge slig kørsel med afgift.

Gå ud og vask både mund og fingre med sæbe.
At du kan tænke tanken og så endda få det skrevet ned!
FY

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Peter Weis

Dato : 24-08-05 22:12

Folmer Rasmussen wrote:

> Der er bare et initiativrigt individ der skal stille forslag om at
> gøre det forbudt at køre med trailer efter en personbil vest for
> Storebælt. *LOL*

I hvert fald hvis man kører en XX bil fra YY land og en trailer af
mærket ZZ.

mvh
Peter

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-08-05 13:42

Mogens wrote:
> OK - så må vi ha' fat i den gamle Omega 3000 tråd, der rundede
> 500 postings - og ikke mindst satte sindene i kog

Ikke mere?

"Sommerpigerne" har rundet 20.000 indlæg.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/

Fra : Fly Christensen

Dato : 24-08-05 20:04

Det er jo også trafik - havtrafik.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Non-Desperado

Dato : 25-08-05 08:26

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev:

>Dawz
>
>Var lige et smut ovre i dk.politik.trafik tjek lige længden af denne
>motorvejstråd :
>
>Jeg kan ikke mindes jeg har set nogen der er længere....

Så prøv i news:dk.snak.vittigheder ...

Tråden "Sidste til at poste i denne tråd" er på ca. 1766 indlæg
ifølge Google Groups.

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-08-05 10:44

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev

> Så prøv i news:dk.snak.vittigheder ...
>
> Tråden "Sidste til at poste i denne tråd" er på ca. 1766 indlæg
> ifølge Google Groups.

news:dk.snak 18441 indlæg

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-08-05 13:15

Brian Sørup wrote:
> Dawz
> Var lige et smut ovre i dk.politik.trafik tjek lige længden af denne
> motorvejstråd :
> Jeg kan ikke mindes jeg har set nogen der er længere....

Så finder bare du "De Danske Sommerpiger" fra dk.snak.

Den anden begyndte at høre til i Mudderet, så......