Lån/leje af bilgrav, Sorø og omegn
Fra : Morten Nørgaard

Dato : 24-08-05 09:20

Hej alle,

er der nogen der kender til et værksted i nærheden af Sorø, hvor jeg kan
leje/låne en bilgrav, så jeg kan komme til at skifte olien på min Nissan
Sunny? (lav frihøjde, ellers havde jeg været oppe på kantstenen). Med en
donkraft skal den mindst 70 cm op så man kan komme til filteret, med mindre
man har mod på at afmontere kølesystemet (hvilket jeg ikke har). Jeg kunne
betale et værksted for det, men må indrømme at jeg har mere lyst til at gøre
det selv, så, ja, hvem kan sige mig hvor jeg finder en bilgrav jeg må bruge?
Der er ikke så mange tankstationer i min nærhed som tilbyder dette.

På forhånd tak,

Morten

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-08-05 09:27

"Morten Nørgaard" <morten.norgaardSPAMMINGNOTHANKS@uni-c.dk> skrev

> er der nogen der kender til et værksted i nærheden af Sorø, hvor jeg
kan
> leje/låne en bilgrav,

Mobila, Slagelse, lift, 60-80 kr i timen.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-05 09:44

Morten Nørgaard wrote:
> er der nogen der kender til et værksted i nærheden af Sorø, hvor
> jeg kan leje/låne en bilgrav, så jeg kan komme til at skifte olien på
> min Nissan Sunny?

Gør Det Selv inde på Sydhavnen?

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-08-05 09:57

Hej!

John Sahl wrote:

> Gør Det Selv inde på Sydhavnen?

Mon ikke du skulle holde dig til jysk geografi?

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-05 10:17

Kim Voss Schrader wrote:
> Mon ikke du skulle holde dig til jysk geografi?

Det er da kun en lille smuttur fra Sorø, og så kan han sende kæresten
ind i en af de små listige butikker inde på Istedgade mens han skifter
olien

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-08-05 10:25

Hej!

John Sahl wrote:

> Det er da kun en lille smuttur fra Sorø, og så kan han sende kæresten
> ind i en af de små listige butikker inde på Istedgade mens han skifter
> olien

Det er fordi i jyder har en helt anden opfattelse af "smuttur" end vi har her på
sjælland :)

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-05 10:28

Kim Voss Schrader wrote:
> Det er fordi i jyder har en helt anden opfattelse af "smuttur" end vi
> har her på sjælland :)

Yup..

P.S. Jeg har ikke glemt dig, men har lidt meget om ørerne i de her
dage..

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-08-05 11:04

Hej!

John Sahl wrote:

> Yup..

Jeg kender også en svensker som har nogle syge idéer om afstande. Det gjorde ham
intet at kigge forbi (han bor iøvrigt i Sorø) Birkerød for at aflevere en dims,
for som han sagde "jeg har engang kørt 4 timer for en kop kaffe"

> P.S. Jeg har ikke glemt dig, men har lidt meget om ørerne i de her
> dage..

Helt iorden - det regnede jeg heller ikke med du havde. Bare vi når det inden
bilen skal skrottes

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : John Sahl

Dato : 24-08-05 11:43

Kim Voss Schrader wrote:
> Helt iorden - det regnede jeg heller ikke med du havde. Bare vi når
> det inden bilen skal skrottes

Nu kender jeg jo lidt til ford-ejere og deres hang til at holde liv i
deres gamle biler, så det var noget af en tidsfrist du gav mig der

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-08-05 12:18

Hej!

John Sahl wrote:

> Nu kender jeg jo lidt til ford-ejere og deres hang til at holde liv i
> deres gamle biler, så det var noget af en tidsfrist du gav mig der

Jeg skal _ikke_ have Ford næste gang. Well, så bliver det ihvertfald en
klassiker (Mustang, Gran Torino e.lign. :)).

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Robert Piil

Dato : 24-08-05 12:54

On Wed, 24 Aug 2005 11:24:40 +0200, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Det er fordi i jyder har en helt anden opfattelse af "smuttur" end vi har her på
>sjælland :)

Årh hvad, jeg tager da turen fra Sorø til Kbh. hver dag. Det er da
ikke slemt - selv ikke i en lille lortebil som min Peugeot 306.

....men jo, jeg er da oprindeligt en slags Jyde.
--
Robert Piil

Efterlysning af stjålet Fender Precision bas:
<http://piil.org/blog/archives/255-Efterlysning-Fender-Precision-Bas-argang-76-78.html>

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 24-08-05 13:18

Hej!

Robert Piil wrote:

> Årh hvad, jeg tager da turen fra Sorø til Kbh. hver dag. Det er da
> ikke slemt - selv ikke i en lille lortebil som min Peugeot 306.

Tja, jeg gad fa'me ikke

> ...men jo, jeg er da oprindeligt en slags Jyde.

Der kan du bare se

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Brian

Dato : 24-08-05 20:10

Kim Voss Schrader wrote:

> Det er fordi i jyder har en helt anden opfattelse af "smuttur" end vi
> har her på sjælland :)

I kører også ufatteligt langsomt på jeres landeveje - og man ser flere
landbrugsmaskiner, end man gør i Jylland

/Brian