Lugter af brændt vand ?
Fra : Ege

Dato : 23-08-05 19:43

Det lugter noget så grusomt af ligesom rådent vand der er overkogt når jeg
kører stærkt.
Det er en lugt der kommer når jeg kører bare 180 km/t (Tyskland) i bare kort
tid.

Bilen bruger ikke vand !
Den mangler heller ikke vand, olie eller noget andet.
Det er ikke samme lugt som en Kat.
Den bliver heller ikke mere varm end den skal.

Er der nogen af jer der har en ide til hvad det kan være ???

mvh
Ege

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 20:19

"Ege" <info@egesby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det er ikke samme lugt som en Kat.
> Den bliver heller ikke mere varm end den skal.
>
> Er der nogen af jer der har en ide til hvad det kan være ???

Gætter på det blot er noget i mekanikken, som
alligevel blir' varmere end normalt, og vil
afgi en dunst. Lidt som et nyt komfur.:

Fra : Ege

Dato : 23-08-05 20:54

Bilen er ikke "et nyt komfur" men har trillet næsten 300 K
Men jeg har tænkt på det du skriver, men ved ikke hvad der kan frembringe
den lugt ???

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-08-05 22:31

> [...]
> Det er ikke samme lugt som en Kat.
> Den bliver heller ikke mere varm end den skal.
>
> Er der nogen af jer der har en ide til hvad det kan være ???

Kobling, bremser der hænger ?
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 24-08-05 17:38

> [...]

> kører stærkt.
> Det er en lugt der kommer når jeg kører bare 180 km/t (Tyskland) i bare

Aircon´en?

--
Per, Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-05 20:01

> Aircon´en?
>
> Per, Esbjerg

Fisk ? hehe...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-08-05 09:08

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> "Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Fisk ? hehe...

Er der gjort noget ved motoren? Tunfisk, måske?

Hehe ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-08-05 10:35

On Thu, 25 Aug 2005 10:08:19 +0200, "Per Henneberg Kristensen"
<phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

>"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

>Er der gjort noget ved motoren? Tunfisk, måske?
>
>Hehe ;)

>--

Uha, mind mig ikke om det. *LOL*

Vi lagde engang 3 ansjoser ind bag en kollegas pollenfilter, før han
skulle afsted til Sydfrankrig.

Der var hedebølge herhjemme, og det var bestemt ikke køligere i
Frankrig.

Vognmanden fortalte efterfølgende, at vedkommendes mobiltelefonregning
var mere end 400% over normalen på den tur.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Finn Guldmann

Dato : 27-08-05 14:20

Folmer Rasmussen wrote:
> [...]
> Vognmanden fortalte efterfølgende, at vedkommendes mobiltelefonregning
> var mere end 400% over normalen på den tur.

Ham kunne I da vist lide meget lidt?

SÅ ond kan man altså ikke være bekendt at være.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/