|
| bedste undervognsbehandling Fra : jk |
Dato : 23-08-05 14:21 |
|
Jeg overvejer at få undervognsbehandlet min bil, og vil gerne høre, om der
er så megen forskel på de forskellige
firmaer ? - jeg har fundet noget der hed Suvo - som egentlig var rimeligt
billigt (3500) for den helt store tur - men er det
"godt nok" ?
/JK
| |
Morten Fruergaard (23-08-2005)
| Kommentar Fra : Morten Fruergaard |
Dato : 23-08-05 14:50 |
|
jk wrote:
> Jeg overvejer at få undervognsbehandlet min bil, og vil gerne høre,
> om der er så megen forskel på de forskellige
> firmaer ? - jeg har fundet noget der hed Suvo - som egentlig var
> rimeligt billigt (3500) for den helt store tur - men er det
> "godt nok" ?
Emnet har været vendt utallige gange i denne NG. Prøv evt. at søg lige på
Google.
Det plejer at ende med, at det ikke er produktet men kvaliteten af
udførelsen der er vigtigst.
Man kan have et skidegodt produkt, men hvis det ikke kommer i alle hjørner
hjælper det ikke - så er det bedre med et ikke så godt produkt, der til
gengæld er kommet overalt.
--
Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler
| |
Moller (23-08-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 23-08-05 15:08 |
|
Morten Fruergaard wrote:
> Det plejer at ende med, at det ikke er produktet men kvaliteten af
> udførelsen der er vigtigst.
> Man kan have et skidegodt produkt, men hvis det ikke kommer i alle hjørner
> hjælper det ikke - så er det bedre med et ikke så godt produkt, der til
> gengæld er kommet overalt.
Betyder det at hvis man gør det selv ala køber en stor dunk + spray hos
en grosist, og sprøjter det hele til selv, kan man ende med et bedre
resultat end den profesionelle, fordi man som ejeren af den pågældene
bil er mere grund da det er ens eget køretøj ???
Lyder som en god deal, bedre resultat og spare penge ;) altså hvis man
er grundig nok selv.
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Golf2 1,8 8v
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Folmer Rasmussen (23-08-2005)
| Kommentar Fra : Folmer Rasmussen |
Dato : 23-08-05 15:44 |
|
On Tue, 23 Aug 2005 16:07:41 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
>Morten Fruergaard wrote:
>
>> Det plejer at ende med, at det ikke er produktet men kvaliteten af
>> udførelsen der er vigtigst.
>> Man kan have et skidegodt produkt, men hvis det ikke kommer i alle hjørner
>> hjælper det ikke - så er det bedre med et ikke så godt produkt, der til
>> gengæld er kommet overalt.
>
> Betyder det at hvis man gør det selv ala køber en stor dunk + spray hos
>en grosist, og sprøjter det hele til selv, kan man ende med et bedre
>resultat end den profesionelle, fordi man som ejeren af den pågældene
>bil er mere grund da det er ens eget køretøj ???
>
> Lyder som en god deal, bedre resultat og spare penge ;) altså hvis man
>er grundig nok selv.
>--
Det er det utvivlsomt.
Jeg vil dog ikke undlade at nævne for dig, at det kunne være en rigtig
god idé at kontakte en vis Jan W. Nielsen, som af og til lader et par
ord falde i denne gruppe. )
Så vidt vides, er han rustfri i hvert fald i 25 år.
Med andre ord, er det et velsignet svineri.
Venlig hilsen
Folmer
| |
Rasmus (23-08-2005)
| Kommentar Fra : Rasmus |
Dato : 23-08-05 16:18 |
|
"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
news:9cdmg11e0nrn21nqcbhoknqdno9trrso2k@4ax.com...
> On Tue, 23 Aug 2005 16:07:41 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:
>
> >Morten Fruergaard wrote:
> >
> >> Det plejer at ende med, at det ikke er produktet men kvaliteten af
> >> udførelsen der er vigtigst.
> >> Man kan have et skidegodt produkt, men hvis det ikke kommer i alle
hjørner
> >> hjælper det ikke - så er det bedre med et ikke så godt produkt, der til
> >> gengæld er kommet overalt.
> >
> > Betyder det at hvis man gør det selv ala køber en stor dunk + spray hos
> >en grosist, og sprøjter det hele til selv, kan man ende med et bedre
> >resultat end den profesionelle, fordi man som ejeren af den pågældene
> >bil er mere grund da det er ens eget køretøj ???
> >
> > Lyder som en god deal, bedre resultat og spare penge ;) altså hvis man
> >er grundig nok selv.
>
> >--
>
> Det er det utvivlsomt.
>
>
> Med andre ord, er det et velsignet svineri.
Det må jeg tilslutte mig......, men på trods af det store svineri, fik jeg
sprøjtet steder hvor den tidligere pava behandling ikke var nået hen, bl.a
vangerne og bagbroen var ikke beskyttet godt nok af den pava behandling
bilen havde fået for en del år siden.
/Rasmus
| |
Moller (23-08-2005)
| Kommentar Fra : Moller |
Dato : 23-08-05 20:12 |
|
Rasmus wrote:
>>Det er det utvivlsomt.
>>
>>
>>Med andre ord, er det et velsignet svineri.
>
>
> Det må jeg tilslutte mig......, men på trods af det store svineri, fik jeg
> sprøjtet steder hvor den tidligere pava behandling ikke var nået hen, bl.a
> vangerne og bagbroen var ikke beskyttet godt nok af den pava behandling
> bilen havde fået for en del år siden.
Altså, hvis man ser bort fra svineriet osv.. så vil en gør det selv
løsning hvor ejeren som også du selv opdagde Rasmus, kommer ind til
flere dele, og derved ender med et meget bedre resultat end hvis man
betalte sig fra det ??? og til mindre penge ;)
--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 300 CDi ReedValve, MZ TS 250/1 Supra5
Suzuki GSF-R 1200, Yamaha FZR1000 årgang 87
Golf2 1,8 8v
www.dfmc.dk/Lars_Molnit
| |
Søren (23-08-2005)
| Kommentar Fra : Søren |
Dato : 23-08-05 14:58 |
|
> Jeg overvejer at få undervognsbehandlet min bil, og vil gerne høre, om der
> er så megen forskel på de forskellige
> firmaer ? - jeg har fundet noget der hed Suvo - som egentlig var rimeligt
> billigt (3500) for den helt store tur - men er det
> "godt nok" ?
Suvo er vistnok lige så godt som pava, men det kommer vist mere an på
hvordan, og ikke mindst hvor grundigt det bliver gjort.
| |
|
|