bedste undervognsbehandling
Fra : jk

Dato : 23-08-05 14:21

Jeg overvejer at få undervognsbehandlet min bil, og vil gerne høre, om der
er så megen forskel på de forskellige
firmaer ? - jeg har fundet noget der hed Suvo - som egentlig var rimeligt
billigt (3500) for den helt store tur - men er det
"godt nok" ?

/JK

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-08-05 14:50

jk wrote:
> [...]
> firmaer ? - jeg har fundet noget der hed Suvo - som egentlig var
> rimeligt billigt (3500) for den helt store tur - men er det

Emnet har været vendt utallige gange i denne NG. Prøv evt. at søg lige på
Google.

Det plejer at ende med, at det ikke er produktet men kvaliteten af
udførelsen der er vigtigst.
Man kan have et skidegodt produkt, men hvis det ikke kommer i alle hjørner
hjælper det ikke - så er det bedre med et ikke så godt produkt, der til
gengæld er kommet overalt.

Fra : Moller

Dato : 23-08-05 15:08

Morten Fruergaard wrote:

> [...]
> hjælper det ikke - så er det bedre med et ikke så godt produkt, der til

   Betyder det at hvis man gør det selv ala køber en stor dunk + spray hos
en grosist, og sprøjter det hele til selv, kan man ende med et bedre
resultat end den profesionelle, fordi man som ejeren af den pågældene
bil er mere grund da det er ens eget køretøj ???

   Lyder som en god deal, bedre resultat og spare penge ;) altså hvis man
er grundig nok selv.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 23-08-05 15:44

On Tue, 23 Aug 2005 16:07:41 +0200, Moller <news@molnit.com> wrote:

> [...]
>bil er mere grund da det er ens eget køretøj ???
>
>   Lyder som en god deal, bedre resultat og spare penge ;) altså hvis man

Det er det utvivlsomt.

Jeg vil dog ikke undlade at nævne for dig, at det kunne være en rigtig
god idé at kontakte en vis Jan W. Nielsen, som af og til lader et par
ord falde i denne gruppe. )

Så vidt vides, er han rustfri i hvert fald i 25 år.

Med andre ord, er det et velsignet svineri.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Rasmus

Dato : 23-08-05 16:18

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> Det er det utvivlsomt.
>

> Med andre ord, er det et velsignet svineri.

Det må jeg tilslutte mig......, men på trods af det store svineri, fik jeg
sprøjtet steder hvor den tidligere pava behandling ikke var nået hen, bl.a
vangerne og bagbroen var ikke beskyttet godt nok af den pava behandling
bilen havde fået for en del år siden.

/Rasmus

Fra : Moller

Dato : 23-08-05 20:12

Rasmus wrote:

> [...]
> vangerne og bagbroen var ikke beskyttet godt nok af den pava behandling

   Altså, hvis man ser bort fra svineriet osv.. så vil en gør det selv
løsning hvor ejeren som også du selv opdagde Rasmus, kommer ind til
flere dele, og derved ender med et meget bedre resultat end hvis man
betalte sig fra det ??? og til mindre penge ;)

Fra : Søren

Dato : 23-08-05 14:58

> [...]
> firmaer ? - jeg har fundet noget der hed Suvo - som egentlig var rimeligt
> billigt (3500) for den helt store tur - men er det

Suvo er vistnok lige så godt som pava, men det kommer vist mere an på
hvordan, og ikke mindst hvor grundigt det bliver gjort.