nærlyspære - blue / cold blue etc.
Fra : u.m.s [3460]

Dato : 23-08-05 13:14

Hej skal til at skifte nærlys, og checkede lige harald-nyborgs Osram H7
pærer som min bil bruger.
Der findes standard, blue og cold blue.. Er der forskel på lysstyrken, og
hvor koldt/blåt er effekten og ser det overhovedet "godt" ud..... Skal man
overhovedet købe Osram eller er der andre mærker der har bedre levetid osv.
?

Fra : Jesper

Dato : 23-08-05 23:03

> [...]
man
> overhovedet købe Osram eller er der andre mærker der har bedre levetid

Der er ikke en skid lys i de lavprispærer HN og lign lavpris forretninger
fører.
(det er der egentlig - men det bliver ikke sendt ned på vejen)
kig engang her: http://www.dkfritidbil.dk/artikler/lamper/index.htm

/jeps

Fra : u.m.s [3460]

Dato : 24-08-05 00:24

"Jesper" <jesper_eva@mail.ko.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fører.
> (det er der egentlig - men det bliver ikke sendt ned på vejen)

Ja det kan jeg godt se... gad vide hvor kort levetiden er for en +60 pære
(testvinderen) ifht. nr. 2 ?
Tak for linket