Søges: hjælp til Sony autoradio med Cd-ski~
Fra : jensbp@gmail.com

Dato : 22-08-05 21:06

Hej Gruppe.
Jeg har købt en brugt sony "xr-c850rds" sammen med en CD-skifter "Sony
CDX-616"

Kontrolkablet imellem de to mangler.
Kan det købes som reservedel.
Evt. hvor.

En manual kunne også være interessant

Mvh Jens B. Pedersen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-08-05 21:13

<jensbp@gmail.com> skrev

>Hej Gruppe.
>Jeg har købt en brugt sony "xr-c850rds" sammen med en CD-skifter "Sony
>CDX-616"
>
>Kontrolkablet imellem de to mangler.
>Kan det købes som reservedel.

Normalt, men jeg er ikke sikker på at du ønsker at gøre det, når du har set
prisen.

>Evt. hvor.

Den lokale radioforhandler

>En manual kunne også være interessant

Den må kunne googles frem, forudsat at du mener en "Owners manual"

Prøv i øvrigt at spørge i news:dk.teknik.lyd.bilstereo

Mvh. Uffe Ravn

Fra : ChipMIK

Dato : 22-08-05 22:16

Uffe Ravn wrote:
> [...]
>

> Den må kunne googles frem, forudsat at du mener en "Owners manual"
>
> Prøv i øvrigt at spørge i news:dk.teknik.lyd.bilstereo

prøv en søgning på <www.ebay.co.uk>

ChipMIK

Fra : jensbp@gmail.com

Dato : 24-08-05 16:35