Porsche vs høne
Fra : Johnny

Dato : 22-08-05 18:28

Hvis nogen ikke skulle have set det, er der et par billeder af en krydsning
mellem en Porsche og en høne her :

http://www.kritikken.dk/phpBB/album_cat.php?cat_id=3

Hilsen

Johnny

Fra : Esben Taersker

Dato : 22-08-05 21:22

Johnny wrote:
> Hvis nogen ikke skulle have set det, er der et par billeder af en krydsning
> mellem en Porsche og en høne her :

Godt det ikke er mig der skal gøre den bil ren....:)

/Esben

Fra : Non-Desperado

Dato : 22-08-05 22:14

"Johnny" <johnny@fake.to.prevent.spam> skrev:

>Hvis nogen ikke skulle have set det, er der et par billeder af en krydsning
>mellem en Porsche og en høne her :

Scrambled eggs...and then some.... *G*

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-08-05 22:31

"Non-Desperado" <dsl83452fjernaltmellemtotalletogsnabelaet@vip.cybercity.dk>
skrev

> Scrambled eggs...and then some.... *G*

Jeg mener at Jan(at) stevns har et lignene billede af en due vs en Rekord

Begge dele overlevede.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-08-05 06:30

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev :

>Jeg mener at Jan(at) stevns har et lignene billede af en due vs en Rekord

det havde jeg ;)

>Begge dele overlevede.

Det var nu en måge, og hverken kølergitter, eller måge overlevede

--
jan@stevns.net

Fra : Brian

Dato : 23-08-05 13:41

jan@stevns.net wrote:

> det havde jeg ;)

> Det var nu en måge, og hverken kølergitter, eller måge overlevede

Så Uffe var faktisk så forkert på den, som man overhovedet kan
komme

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-08-05 18:34

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev :

>Så Uffe var faktisk så forkert på den, som man overhovedet kan
>komme

Nej da - der var et billede, og en bil , så det var kun halvt galt ;)

--
jan@stevns.net

Fra : Bo Velschow

Dato : 22-08-05 22:18

"Johnny" <johnny@fake.to.prevent.spam> skrev i en meddelelse
> Hvis nogen ikke skulle have set det, er der et par billeder af en
> krydsning mellem en Porsche og en høne her :
>
> http://www.kritikken.dk/phpBB/album_cat.php?cat_id=3

Damn! Får mig til at tænke på den gang for nogle år siden, hvor jeg med
højre fod tungt på speederen er på vej ned ad autobahn - pludselig ser jeg
måske 50 meter fremme en fugl flyve ud fra midterrabatten, og når lige at
tænke "Åhhh... shit!", hvorefter bilen mindre end et sekund efter rammer
fuglen. Denne rammer åbenbart den ene vinduesvisker (at dømme efter fjerene,
der sad kilet ind i denne), og splatter fuldstændigt ud over hele forruden
(som heldigvis forbliver intakt); det så ud som om, der var en, der havde
brækket sig ud over den. Jeg skulle hilse at sige, at udsplattet fugl sidder
ganske godt fast!

PS! Tænk, hvis man rammer sådan en fugl på motorcykel...?! Jeg har ladet mig
fortælle, at store insekter godt kan give et ordentligt smæld på hjelmen,
når man rammer dem... så bare en solsort-størrelse fugl må slå rimeligt
hårdt!

--
Venlig hilsen

Bo Velschow
3540 Lynge
Danmark

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-08-05 08:35

Bo Velschow wrote:
> [...]
> ladet mig fortælle, at store insekter godt kan give et ordentligt
> smæld på hjelmen, når man rammer dem... så bare en solsort-størrelse

Det gør de også skal jeg hilse og sige

Har en enkelt gang ramt en lille fugl med min højre skulder,, ramte den ikke
rent, men nok til at det gjorde temmeligt ondt, og jeg kørte kun 70-80km/t.
Der er dog historier om folk der direkte kommer til skade ved sammenstød af
den slags.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Ex. Honda VFR750F ejer
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Tomas Linnet

Dato : 23-08-05 15:43

"Anders Thorup" <anders@danbonet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ikke rent, men nok til at det gjorde temmeligt ondt, og jeg kørte kun
> 70-80km/t. Der er dog historier om folk der direkte kommer til skade ved

Jeg hat klippet en skade med min hjelm. jeg kørte omkring 120km/t. Det gav
et brag så stort......og jeg holdt lige 5 min i vejkanten bagefter....

> MVH / Best Regards
> Anders Thorup
> Ex. Honda VFR750F ejer
> Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

-Tomas
Ex VFR400R NC30 ejer

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 09:10

> [...]
> (som heldigvis forbliver intakt); det så ud som om, der var en, der havde
> brækket sig ud over den. Jeg skulle hilse at sige, at udsplattet fugl

Hehe ramte engang en fassan med 80 lige på kanten af kølerhjelmen på en golf
II, den flækkede frontgitteret, og så splattede den ellers ud på hele min
hvide golf, danm et gridseri...

Mvh
Morten

Fra : jones_net

Dato : 23-08-05 07:19

"Johnny" <johnny@fake.to.prevent.spam> wrote in message
> Hvis nogen ikke skulle have set det, er der et par billeder af en
> krydsning mellem en Porsche og en høne her :
>
> http://www.kritikken.dk/phpBB/album_cat.php?cat_id=3

Minder mig om en scene i PulpFiction...

Nogle biler er også hårdere ramt af lavtflyvende dyr... Nu har jeg i et år
kørt den samme vej til og fra arbejde, i en grøn Octavia, og jeg har aldrig
ramt noget dyr, men 2 dage i løbet af den sidste måned har jeg kørt turen i
en blå fabia, og begge dage har jeg klippet en fasan, som kom springende
frem bag et træ...

Konklusion - køb ikke en blå Fabia - den bliver alligevel sprøjtemalet i rød
uden i skoven...

/J

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-05 10:31

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

| Konklusion - køb ikke en blå Fabia - den bliver alligevel sprøjtemalet i
rød
| uden i skoven...

Det var kamikaze-fasaner, den grønne bil fik de bare øje på for sent, så de
gik over målet :).