Førstegangskøber
Fra : Yildizhan

Dato : 22-08-05 00:57

Så skal jeg endelig have bil. Det bliver en Mazda 323 F 1.5 .

Men hold da kæft forsikringer er dyre
Banken skulle vist have 20.000 om året. De andre ligger på mindst
10.000..........er dette virkelig rigtigt eller kender i nogle billige
bilforsikringer....andre gode forslag ??

Har haft kørekort siden 1996...men køber bil først nu

På forhånd tak

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-08-05 05:22

Yildizhan skriver:

> Men hold da kæft forsikringer er dyre
> Banken skulle vist have 20.000 om året. De andre ligger på mindst
> 10.000..........er dette virkelig rigtigt eller kender i nogle billige
> bilforsikringer....andre gode forslag ??

Life's a bitch and the you die......

Sådan har alle førstegangskøbere det. De fleste starter ud med et "lig"
og har kun snasvarsforsikring på den i de første år. Har man så år nok
på bagen, kan man skifte til en bedre bil og få kasko på også.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Highserver

Dato : 22-08-05 05:46

Prøv GF forsik. Du er jo over 25

jeg skulle give 8500kr (ansvar) på begynder trin, for en Ford Escort 1.8i
16V 1992

Hilsen Jakob.

Fra : Mogens

Dato : 22-08-05 05:57

Du kan sikkert få en rimelig pris hér: www.hf-forsikring.com
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Morten

Dato : 22-08-05 17:17

Mogens wrote:
> "Yildizhan" <yildizhanxx@ishoejby.dk> wrote in message

> Du kan sikkert få en rimelig pris hér: www.hf-forsikring.com
Prøv forsikringsluppen.dk

Og ellers er der jo http://www.rasmussenassurance.dk/ som ofte er en hel
del billigere end de billigste, især for den som ikke har haft
forsikring før.

Fra : audici

Dato : 22-08-05 21:16