konebil
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 21-08-05 19:58

Hej!

Jeg er på jagt efter efter en lille konebil, har kigget en del på renault
19, eller Citron ZX, man få umiddelbart ret meget for pengene, i prisklassen
findes der enkelte Skoda Felicia, men de er så sure af rust..
Nogen erfaringer?? Jeg har max 15K.

/carsten

Fra : Jacob Madsen

Dato : 31-08-05 21:33

SAAB - koster næsten ingenting - du kan sagtens få en fin 9000 til 15k. Og
så sidder konen sikkert, kører med stor komfort og hun bliver rigtig glad
for dig og bilen.

Min kone er i hvert fald glad for sin 9000 2.0i 16V med 130 hk og en pris af
kr. 9000 incl plader og omreg.

Hold dig langt væk fra de franske sardindåser.

Hilsen Jacob