Gulpladeimport
Fra : Fly Christensen

Dato : 21-08-05 19:53

Kan det betale sig at importere en gulpladebil fra DE til DK?
Det ville komme til at dreje sig om VW T4 eller lignende biler.
Jeg tror ikke rigtig, at det kan, men jeg skal spørge.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 20:48

"Fly Christensen" <x_nospam_x@gmx.net> wrote in message

> Kan det betale sig at importere en gulpladebil fra DE til DK?

Jow jow...

> Det ville komme til at dreje sig om VW T4 eller lignende biler.

OK

> Jeg tror ikke rigtig, at det kan, men jeg skal spørge.

Ja dén ligner jo ikke nogen pesonvogn (efter T&S' hoved),
så dét er ingen problem :)
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-08-05 21:17

On Sun, 21 Aug 2005 21:48:22 +0200, "Mogens"
<nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> wrote:

[snip T4 import]
>Ja dén ligner jo ikke nogen pesonvogn (efter T&S' hoved),
>så dét er ingen problem :)

Så det er bare om at købe en billig æske og så få den på DK-plader uden
at skulle betale ekstra for det?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : John Sahl

Dato : 21-08-05 21:28

Fly Christensen wrote:
> Så det er bare om at købe en billig æske og så få den på DK-plader
> uden at skulle betale ekstra for det?

Hvordan kan du tro det? Selvfølgelig er der afgift på en bil på
DK-plader uanset farve. Det er kun et spørgsmål om procenter

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-08-05 21:42

On Sun, 21 Aug 2005 22:27:37 +0200, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

>Hvordan kan du tro det? Selvfølgelig er der afgift på en bil på
>DK-plader uanset farve. Det er kun et spørgsmål om procenter

Hvor ren er brændingen så?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Mark Sandberg

Dato : 22-08-05 08:13

> Hvor ren er brændingen så?

Det tæller som hedvin

/Mark.

Fra : Fly Christensen

Dato : 22-08-05 16:16

On Mon, 22 Aug 2005 09:12:55 +0200, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Det tæller som hedvin

De maks 22% er til at overkomme. Så nu skal der til at regnes.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Fabritius

Dato : 25-08-05 18:28

Fly Christensen wrote:

> De maks 22% er til at overkomme. Så nu skal der til at regnes.

Jeg tror nu nærmere at du skal op omkring en Cuba Caramel eller noget i
den stil.
--
/Claus