Jeg har lige tanket..
Fra : Martin Bak

Dato : 21-08-05 16:50

Blyfri 95 til kr. 8.86

Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal
søndagspris?

--
Martin

Fra : Thomas

Dato : 21-08-05 16:55

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Blyfri 95 til kr. 8.86
>
> Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal
> søndagspris?
>
> --
> Martin

så den til 8.53 på Jet her i Odense, men var desværre..... på cykel....
spørgsmålet er om jeg så må poste herinde eller om den skal smides i
dk.fritid.cykel

Mvh

Thomas

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-08-05 17:30

> Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal
> søndagspris?

Københavnsvej i Køge: kr 8,66 (95 okt)

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-08-05 17:59

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Københavnsvej i Køge: kr 8,66 (95 okt)

And off we go !

(har du været i nabolaget ?)

--
jan@stevns.net

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-08-05 20:51

> And off we go !
> (har du været i nabolaget ?)

Ja, ja, da - jeg kommer da lidt omkring i ny og næ..

Jeg var faktisk ude at lufte Tom (min ny ven - også kendt under navnet Go
700) forleden - var nede på Stevns - og ude ved Kirken, der er delvist
styrtet ned, og klinten og gå en tur.

Sad med min kæreste og fik lidt frokost på kroen dernede bagefter.

Dejligt område..

....tænkte faktisk på, hvor du mon boede henne af dernede - og om vi aldrig
mere så noget til dig i gruppen.. (Det var ligefør du vendte tilbage)

/Jan W Nielsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-08-05 20:58

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Sad med min kæreste og fik lidt frokost på kroen dernede bagefter.

>Dejligt område..

Jep - der er faktisk ret dejligt hernede

>...tænkte faktisk på, hvor du mon boede henne af dernede - og om vi aldrig
>mere så noget til dig i gruppen.. (Det var ligefør du vendte tilbage)

Jeg bor i den by, du kørte gennem, for at komme ud til Højerup

vejens navn vil nok få dig til at flække af grin
(noget med at overdrive)

--
jan@stevns.net

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-08-05 21:18

> Jeg bor i den by, du kørte gennem, for at komme ud til Højerup

Hmm.. Hvilken af dem..?

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:23

KLIP

> Hmm.. Hvilken af dem..?

Den hvor asfalten blev erstattet med rent grus..)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-08-05 21:53

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev :

>Den hvor asfalten blev erstattet med rent grus..)

Ha !

;)

--
jan@stevns.net

Fra : jan@stevns.net

Dato : 21-08-05 21:53

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> skrev :

>Hmm.. Hvilken af dem..?

St. Heddinge

--
jan@stevns.net

Fra : Martin Vollert

Dato : 21-08-05 19:16

Også skrev Vollert
> Blyfri 95 til kr. 8.86
>
> Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal
> søndagspris?

Blyfri 95 8,94 ved Jet på Århusvej i Randers.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Morgan Jones

Dato : 21-08-05 19:35

> Blyfri 95 til kr. 8.86
>
> Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal
> søndagspris?

50 liter 95 blyfri til 9,89/L.

;(

Morgan

Fra : Martin Bak

Dato : 21-08-05 19:41

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> skrev i en meddelelse

> 50 liter 95 blyfri til 9,89/L.

surt! Var det i dag?

Martin

Fra : Morgan Jones

Dato : 22-08-05 05:50

> surt! Var det i dag?

Ja, men på den positive side bruger vi kun en tank om måneden så det er til
at leve med. ;)

Fra : Brian

Dato : 22-08-05 17:22

Morgan Jones wrote:

> Ja, men på den positive side bruger vi kun en tank om måneden så det
> er til at leve med. ;)

En tank om måneden er nu også en del - hvorfor holder den ikke længere ?

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-08-05 19:54

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:4309fb98$0$18648$14726298
@news.sunsite.dk:

> En tank om måneden er nu også en del - hvorfor holder den ikke længere ?

ROFL

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Morgan Jones

Dato : 22-08-05 20:34

> ROFL

Avensis 1,8 stc suger nu alligevel en del. Vi er jo oppe på ~500 km/md.

Morgan

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 20:32

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> wrote in news:5P3Oe.65477$Fe7.209477
@news000.worldonline.dk:

> 50 liter 95 blyfri til 9,89/L.

Billigt.

Jeg tankede til 10,25 den anden dag.. V-power Oktan 97.

Fra : Fly Christensen

Dato : 21-08-05 20:44

On 21 Aug 2005 19:32:19 GMT, "Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid>
wrote:

>Jeg tankede til 10,25 den anden dag.. V-power Oktan 97.

I bliver da snydt for 3 oktan per liter i DK:

http://kortlink.dk/shell/yx7 :

[...] dem deutschen Markt garantiert Shell V-Power 100 Oktan.

http://kortlink.dk/shell/yx8 :

Shell V-Power oktan 97 er en "høj-oktan" benzin [...]

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 20:48

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> wrote in

> I bliver da snydt for 3 oktan per liter i DK:

Yes.

Der er bare så pokkers langt at køre bare for at tanke :)

> [...] dem deutschen Markt garantiert Shell V-Power 100 Oktan.

Jeg glæder mig til at jeg sydpå - næste måned efter al forventning.

Så skal det afprøves.

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 20:50

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg glæder mig til at jeg sydpå - næste måned efter al forventning.
>
> Så skal det afprøves.

Jeg forsikrer dig, det forbrænder aldeles fremragende.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 20:53

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in news:4308dae0$0$181
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Jeg forsikrer dig, det forbrænder aldeles fremragende.

Jeg ser frem til det :)

Umiddelbart synes jeg ikke jeg mærker den store forskel fra Oktan95 til
Oktan97, omvendt har jeg heller ikke kørt så mange km med det endnu, men
folk fortæller mig det er heeelt anderledes med det tyske Oktan100.

Hvis det er så godt som folk siger så fristes man jo til at købe en 1000-
liters tank og grave ned i haven :)

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 20:58

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvis det er så godt som folk siger så fristes man jo til at købe en 1000-
> liters tank og grave ned i haven :)

Det var da en idé..;)

Jeg skifter over, det sekund jeg krydser grænsen.

Potten skal lige vende sig til miksturen (den er udlagt til 98 og er
"selvlærende").

De første 10 til 20 km, vil den ikke skifte til højgear med klampen i bund
(den skal skifte omkring 220/230km/t).

Men efterfølgende går det som smurt..)

--
Bjørn J.
~~let's misbehave~~

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 21:00

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> [...]
> "selvlærende").
> De første 10 til 20 km, vil den ikke skifte til højgear med klampen i bund

Hvad sker der - hvorfor vil den ikke skifte op?
Gør den ikke det "normalt" i DK?
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:09

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad sker der - hvorfor vil den ikke skifte op?

Den tøver og vil bogstavelig ikke videre.

Når den har fået tilpas med bank (det have noget at gøde med "selvlæringen",
de variable indsugnings-/udstødningsventiler og alm. skidt og kanel at
gøre), kommer den bare som en kniv i smør.

> Gør den ikke det "normalt" i DK?

Der tør jeg ikke afprøve øvelsen.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 21-08-05 21:24

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in

> Det var da en idé..;)

Ja ik'? Jeg ved bare ikke hvor lovlig den er og hvor mange problemer jeg
vil få ved en evt. lækage eller eksplosion :)

> Jeg skifter over, det sekund jeg krydser grænsen.

Er også min plan at gøre - og så lige planlægge det lidt så tanken er så
tom som muligt.

> Potten skal lige vende sig til miksturen (den er udlagt til 98 og er
> "selvlærende").

Min er ifølge manualen udlagt til 95.

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 20:51

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message

> Jeg forsikrer dig, det forbrænder aldeles fremragende.

I princippet kan man sige at pengene fosser ud af tanken :)
Men det virker sgu meget godt...

Fra : Agge 3480

Dato : 21-08-05 20:18

> [...]
> Blyfri 95 til kr. 8.86
>
> Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal

Oktan 95 Blyfri, Statoil i Fredensborg - 10,01
Og så lader det til at de stiger endnu mere

Agge - som ikke bliver i søndagshumør af at tjekke benzinpriser.

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 20:26

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> Blyfri 95 til kr. 8.86

9,20 hos Shell ved Lyngbymotorvejens start...

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 21-08-05 20:49

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse
> "Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote in message

> 9,20 hos Shell ved Lyngbymotorvejens start...
> --

9,01 Q8 i Allerød - ligner snart en fast prisnedsættelse hver søndag - har
været 1 kr. billigere end andre de sidste 4 søndage.

mvh
Bendt

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 20:54

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> 9,01 Q8 i Allerød - ligner snart en fast prisnedsættelse hver søndag - har
> været 1 kr. billigere end andre de sidste 4 søndage.

Nu må jeg hellere spolere glæden.

Har lige tanket på Horsensvej til 8,73 kr. (ekskl.. rabat).

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Mogens

Dato : 21-08-05 20:56

> Nu må jeg hellere spolere glæden.

Glæden? - jeg var passager

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:02

"Mogens" <nyhedsgrupper@SLETjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Glæden? - jeg var passager

Vedammt..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 20:59

BJ wrote:

> Nu må jeg hellere spolere glæden.
>
> Har lige tanket på Horsensvej til 8,73 kr. (ekskl.. rabat).

Og jeg har lige tanket 95 på Vejlevej til 8.71

/Brian

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:06

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og jeg har lige tanket 95 på Vejlevej til 8.71

Med eller uden rabat..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 21:17

BJ wrote:

> Med eller uden rabat..?..

Rabatten bestod i at jeg fik lov at tjekke dæktrykket med deres
fine maskine - så det må være uden

/Brian

Fra : BJ

Dato : 21-08-05 21:19

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Rabatten bestod i at jeg fik lov at tjekke dæktrykket med deres
> fine maskine - så det må være uden

Oki doki, jeg fik så ikke det, men må vente med at se på kontoudtoget..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 21-08-05 21:08

> "Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Nu må jeg hellere spolere glæden.
>
> Har lige tanket på Horsensvej til 8,73 kr. (ekskl.. rabat).

Sku lidt langt at køre fra allerød til horsensvej for billig bensin.

mvh
Bendt

Fra : Brian

Dato : 21-08-05 21:17

Bendt Rasmussen wrote:

> Sku lidt langt at køre fra allerød til horsensvej for billig bensin.

Kommer helt og aldeles an på hvor Horsensvej ligger

/Brian

Fra : Peter Weis

Dato : 22-08-05 18:30

Bendt Rasmussen wrote:

> Sku lidt langt at køre fra allerød til horsensvej for billig bensin.

Statoil på Gl.Lyngevej er også billig hver søndag - 7.52 for diesel hele
søndagen og mandag morgen da jeg kørte på arbejde. 8.01 daa jeg kom hjem
her i eftermiddags.
Benzinpriser interesserer mig ikke nok til at jeg kan huske dem.

mvh
peter

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-08-05 06:14

Martin Bak skriver:

> Er de endelig ved at komme i krigshumør igen, eller er det normal
> søndagspris?

"Normal søndagspris".

Konen tanker om ½ time "traktoren" (bilen), med knapt 50 liter diesel
til 7,64, så er der næsten 1000 km til næste optankning.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Non-Desperado

Dato : 22-08-05 09:39

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev:

>Blyfri 95 til kr. 8.86

Jeg tankede ved 09.30-tiden hos OK i Sorø (Norgesvej) 40,01 l 95
BF á 8,82 kr....

--
Jo mere vi lærer, desto mere ved vi. Jo mere vi ved,
desto mere glemmer vi. Jo mere vi glemmer, desto mindre ved vi.