Langt lys i højre sider virker ikke (
Fra : Morten

Dato : 20-08-05 20:23

Bilen er en golf 4 fra 2003.

Hvad kan årsagen være til at det lange lys ikke virker i højre side.
Det virker fint i venstre side. Og jeg har naturligvis prøvet at skifte
pæren.

Da jeg opdagede at langt lys ikke virkede i højre side så jeg
tilfældigvis at langt lys indikatoren i instrumentbrættet virkede...

Efter jeg skiftede langt lys pæren (og lyset stadig ikke virkede),
undrede jeg mig også over at indikatoren i instrumentbrættet var holdt
op med at virke.

Og nu spørger jeg: Hvad er der sket... Kører det lange lys på hver sin
sikring, eller hvad er der sket.
Indikatoren i instrumentbrættet, hvad er der sket med den. Sikring...eller.

Jeg er lidt paf, men der er jo nok en forklaring.

Fra : Morten

Dato : 20-08-05 22:13

Morten wrote:
> [...]
> Indikatoren i instrumentbrættet, hvad er der sket med den. Sikring...eller.
>
> Jeg er lidt paf, men der er jo nok en forklaring.
Problem løst.
Det var bare en sikring

Fra : Finn Guldmann

Dato : 21-08-05 10:29

Morten wrote:
> [...]
> Indikatoren i instrumentbrættet, hvad er der sket med den. Sikring...eller.
> Jeg er lidt paf, men der er jo nok en forklaring.

På lastbiler med H7 pære (?) har sikringen en mani med at springe når
pæren springer. Der er også en sikring til hver fjernlys.

Så check lige dine sikringer og se om det hjælper.

--
MVH Finn
Nyt trafikalt gemmested: http://62.66.134.70/dfbil/