Bilmagasinet søger...
Fra : Brian

Dato : 20-08-05 14:22

Hejsa

Så lige i det seneste nummer af Bilmagasinet, at de søger et nyt medlem af
redaktionen - det må da lige være noget for alle de friske, til tider
bedrevidende, drenge herinde

Jeg ville gerne selv nuppe stillingen, men jeg har et rigtigt job at
passe...

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 14:35

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in

> Jeg ville gerne selv nuppe stillingen, men jeg har et rigtigt job at
> passe...

Og du snakker om at jeg kommer med dumme kommentarer som lægger til at
blive kommenteret... tsk tsk Brian du og jeg er jo tydeligvis i samme båd

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Brian

Dato : 20-08-05 16:11

Martin Johansen [6000] wrote:

> Og du snakker om at jeg kommer med dumme kommentarer som lægger til at
> blive kommenteret...

Det kan jeg ikke lige mindes...

> tsk tsk Brian du og jeg er jo tydeligvis i samme båd

No way - for at sammenfatte dine udfoldelser i denne uge, vil jeg kalde
dig en hysterisk, kværulerende Rasmus Modsat.

Jég derimod, er en helt igennem flinker fyr

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-08-05 16:45

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:430747f8$0$18645$14726298
@news.sunsite.dk:

> Det kan jeg ikke lige mindes...

Nå det er pludselig forsvundet fra "harddisken" ? :))

> No way - for at sammenfatte dine udfoldelser i denne uge, vil jeg kalde
> dig en hysterisk, kværulerende Rasmus Modsat.

ROFL

> Jég derimod, er en helt igennem flinker fyr

Se der var en af dem igen...

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-05 17:41

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> Og du snakker om at jeg kommer med dumme kommentarer som lægger til at
> blive kommenteret... tsk tsk Brian du og jeg er jo tydeligvis i samme båd

*ROFL*

Fra : Mogens

Dato : 20-08-05 15:20

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in message

> det må da lige være noget for alle de friske, til tider bedrevidende,
> drenge herinde

I gamle dage opdelte vi folk i 3 kategorier:
"Er han en Alleswissen, en Besserwissen eller blot en almindelig
Klugscheise"

Fra : Ole Thomsen

Dato : 20-08-05 15:48

Mogens wrote:

> I gamle dage opdelte vi folk i 3 kategorier:
> "Er han en Alleswissen, en Besserwissen eller blot en almindelig
> Klugscheise"

En perle.

Ole Thomsen

Fra : Mogens

Dato : 20-08-05 15:51

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in message

> En perle.

Jep, opfundet af min tidligere kollega og tro følgesvend,
der var ligeså bilgal som undertegende

Det var også ham, der altid sagde følgende, når fejlen var fundet:
"Don't work harder - be smarter
--
Mvh MK
Sælges: '75 MG B GT V8 -> http://mgbgt.transpotech.dk

Fra : Brian

Dato : 20-08-05 16:12

Mogens wrote:

> I gamle dage opdelte vi folk i 3 kategorier:
> "Er han en Alleswissen, en Besserwissen eller blot en almindelig
> Klugscheise"

Haha - det sammenfatter jo meget fint denne gruppe

/Brian

Fra : N/A

Dato : 20-08-05 16:09

Fra : Brian

Dato : 20-08-05 16:09

Brian Sørup wrote:

> Hvorfor døje med et rigtigt job hvis man kan lege sig til hyren ?

Nu "døjer" jeg ikke med mit job, jeg er ganske glad for det.
Men ellers var min pointe da også, at den tjans ved BM knap
kan kaldes et job...

/Brian

Fra : Mogens Dam

Dato : 20-08-05 17:35

> medlem af

> Jan W, det må være noget for dig......

Jeg bemærkede stillingsopslaget, men jeg har selv et rigtigt job at passe..

Det ville være sjovt et år eller to - problemet er bare, at det ikke lige
passer ind i mine karriereplaner pt.

.....men jeg vil da gerne lave en enkelt opgave eller to, som når de for
eksempel tester M5 og M6 på europatur i ny og næ.. )

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-05 18:00

"Mogens Dam" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> /Jan W Nielsen

Øøøhhh, man må altså ikke udgive sig for at være en anden - vel, Mogens
Dam...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-08-05 17:32

> Øøøhhh, man må altså ikke udgive sig for at være en anden - vel, Mogens
> Dam...

Tænkte ikke over signatur, da jeg kom forbi en andens computer..

/Jan W Nielsen