Friskade ???
Fra : Michael Petersen

Dato : 19-08-05 20:49

Hej Genier ;)

Jeg har fri-skade på min Xantia -97.
Hvordan forgår det ?

Kan jeg få bilen lavet gratis hele tiden, eller hvorledes ?

Med venlig hilsen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-08-05 21:10

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> wrote in news:43063715
$0$1166$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Hej Genier ;)

Hej,

> Jeg har fri-skade på min Xantia -97.
> Hvordan forgår det ?

At du ikke stiger i præmie så vidt jeg ved.

Men spørg da din assurandør :)

--
Martin "CST" Johansen [6000]
NYSYNET (gerne grim) bil søges - MAX 10000,-!

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 19-08-05 21:12

"Michael Petersen" <michaelFJERN@DETTEmpetersen.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Genier ;)

Takker.

> Jeg har fri-skade på min Xantia -97.
> Hvordan forgår det ?
>
> Kan jeg få bilen lavet gratis hele tiden, eller hvorledes ?

Hvis du sætter dig ned med policen foran dig, og læser det med "småt", det
sorte mønster er bogstaver, finder du ud af hvad der er "friskade" på.
Sorry, men det er altså forskelligt ;).

Fra : GiWeo

Dato : 21-08-05 15:18

Hejsa

>Jeg har fri-skade på min Xantia -97.
>Hvordan forgår det ?
>Kan jeg få bilen lavet gratis hele tiden, eller hvorledes ?

Kommer da an på hver du har tegnet friskade på....
Er det på pladearbejde eller kun glas ??

Normalen er friskade på glas - hvilket vil sige at rep. af forrude er
gratis, mens der skal betales selvrisiko ved udskifting - men INGEN
præmiehop !!

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk