Toldsyn...
Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 14:51

Hejza igen..... (jeg ved godt jeg laver mange indlæg for tiden)

Hvordan med toldsyn og ekstraudstyr ?
Noterer han alt udstyr, som lædersæder, aut,klima, fartpilot m.v.

Grunden til jeg spørger er om det vil være dumt at montere træk på den
inden jeg kører til toldsyn og evt. senere vurdering ?
Trækker det op i afgiften hvis jeg kan dokumentere trækket er monteret
umiddelbart inden synet ?
Så kan jeg jo ligesågodt vente til den endelige vurdering er kommet og
så springe med de 400,- til et ekstra syn.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 15:05

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så kan jeg jo ligesågodt vente til den endelige vurdering er kommet og
> så springe med de 400,- til et ekstra syn.

Efter lidt søgning på google fandt jeg selv svaret på mine bønner :
<http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/20B47771-B405-4436-A439-5049EAB4AE79/
0/MO83_0505.pdf>
Trækket skal bare monteres af et godkendt værksted.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 15:06

> Efter lidt søgning på google fandt jeg selv svaret på mine bønner :

<http://www.politi.dk/NR/rdonlyres/20B47771-B405-4436-A439-5049EAB4AE79/
> 0/MO83_0505.pdf>

Hvordan er et nu man undgår knækkede links ? jeg troede det var nok at
sætte linket i <>
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Brian Sørup

Dato : 19-08-05 21:39

Jeg skal til Reg.syn/Toldsyn i Hjørring d.1/9 Kl 11.20 - så nu skal jeg
ud og finde et sæt sideblinklys og have dem monteret.
--
Hilsen
Brian Sørup

Fra : Henrik B.

Dato : 20-08-05 18:06

> Jeg skal til Reg.syn/Toldsyn i Hjørring d.1/9 Kl 11.20 - så nu skal jeg
> ud og finde et sæt sideblinklys og have dem monteret.

Hva'??? Er det ikke en Volvo? Monterer de ikke det over hele verden??
Biiiillligt skrammel. *LOL*
Godt man kører i det svenske søstermærke.

Fra : Gimmer

Dato : 19-08-05 22:18

yes... han noterer ALT
vh Gimmer