Fik Porsche i drikkepenge
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-08-05 07:05

Det var godt nok "kun" en gammel 924, men alligevel

Mvh Per
www.perbeer.dk
Masser af bilvideoer

Fra : Lars Jensen

Dato : 19-08-05 13:38

Per Beer Hansen wrote:
> Det var godt nok "kun" en gammel 924, men alligevel

jow jow... nøjagtigt som skrevet om i tråden fra i går, kl. 21:22 :)

Lars B

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-08-05 17:54

Lars Jensen wrote:

> jow jow... nøjagtigt som skrevet om i tråden fra i går, kl. 21:22 :)

Og som jeg desværre ikke kan se, da jeg er Tele2 kunde.
De har gennem de seneste ca. 1,5 måned været igang med fejlsøgning på deres
newsserever, med det resultat at det hele har kørt ad H til
Jeg kan ikke se nogle indlæg overhovedet i perioden 18/8 kl. 09.17 og så til
mit eget i dag kl. 14.38

Så jeg beklager at det var en "genganger"

--
Mvh Per
www.perbeer.dk